Izvinjavam se ako ovo nije pravi podforum, ne mogu da smislim bolje mesto za ovo.
Moj problem je sledeći. Zaboravio sam sigurnosna pitanja svog Apple ID-ja, a rescue emailu više nemam pristup (to je bio gmail nalog koji sam odavno obrisao ne razmišljajući da mi je to rescue na Apple ID).
Dakle problem je što sada ne mogu da promenim šifru na accountu, i zbog toga sam dosta paranoičan oko toga da mi broj platne kartice bude kod njih. Tako da sam ga izbrisao a i kartica je istekla.
No ja za taj Apple ID imam vezane gomile kupljenih aplikacija kao i email adrese.
Pitao sam na stranim forumima slična pitanja i jedino što sam tamo čuo je da moram da zovem Apple Support. Probao sam i broj radi iz Srbije, mada automat kaže da se naplaćuje po standardnoj internacionalnoj tarifi e.g. nije besplatan. Ali nije strašno, imam Telenorov dodatak za međunarodne razgovore.
Samo pitam se da li će mi Apple Support uopšte pomoći? Jer moj store account je Hrvatski, to stoji i u billing address (lažna bezvezna adresa u Zagrebu) a ja zovem iz Srbije.
Jel neko ko ima više znanja može da pomogne, ili ću morati zauvek da se patim sa nesigurnim Apple nalogom?