Mala molba. Nisam hteo da otvaram novi topic. Dobio sam od Izvođača iPhone 5s na korišćenje. Potpuno nov i naravno sve podesio još u julu i super je sve šljakalo. Iz potpuno ne poznatog razloga Apple mi disejbluje (security reasons?) moj iCloud nalog koji imam još od 2008 i na kome mi je sve, naravno. Ok, imam sve backupovano i odmah otvorim novi i sve vratim i profunkcioniše. Nisam se na vreme obavestio da ako je Find my phone servis uključen da je onda Aktivacija telefona vezana za taj acount na iCloudu, tako da sam resetovao telefon na nulu i sada ne mogu da ga aktiviram jer mi je iCloud acount disejblovan :(. Pisao sam svima i molio za pomoć ali niko nije odgovorio čak ni kurtoazno. Naravno sve me gura na resetovanje passworda ali kada obeležim opciju da mi pošalju mejl sa pristupom ka resetu šifre, ne stiže mi taj mejl ni na jedan od mejl naloga, a prilično sam siguran da mi je Gmail rescue nalog. Kada odem na sigurnosna pitanja, imena prvog ljubimca se još uvek sećam, ali dream job koji sam uneo pre toliko godina, da me ubiješ ako mogu da se setim. Pretražio sam sve mejlove, fajlove i hard kopije računa, starih rokovnika i svega što imam po kući ali nemam nigde to zapisano. Naravno u ugovoru sa Applom za iCloud imaju pravo da ti zaključaju acount bez prethodnog upozorenja i da ga drže zaključanog dokle god im to odgovara.
Imaš li iskustva oko ovoga i kome još da se obratim za pomoć?