IPhone problemi sa password ID
Posted: 05 December 2012 09:31 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  11
Joined  2010-05-31

Dragi svi, da li još neko ima problema sa unosom passworda kao verifikacije uz ID? Moj telefon je poludeo od juče popodne. Telenor, postpaid.Uredno plaćeni računi. Iphone 4, sim free takav kupljen, da ne kažem plaćen:)
Možda neko nešto zna?
Sve počelo kada sam shvatila da mi sa drugim korisnikom Iohona ne ide imessage već plave text. I od onda šta god da uradim sve traži da verifikujem pasvordom, ja ukucam on opet traži pasvord. Kad mu dam samo ok, bez unosa pasvorda on mi kaže da sam inncorrrect pass.

h.e.l.p.

Profile
 
Posted: 05 December 2012 10:02 PM   [ # 1 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

A jel ti bilo koji sink na iCloud radi? Da li ti radi app store?

Proveri i to, probaj preko kompa (iTunes) da se uloguješ na svoj nalog da proveriš o čemu se radi…

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 06 December 2012 07:09 AM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7595
Joined  2005-04-28

To pričaš za AppleID?

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 27 February 2015 09:29 PM   [ # 3 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  124
Joined  2008-08-12

Mala molba. Nisam hteo da otvaram novi topic. Dobio sam od Izvođača iPhone 5s na korišćenje. Potpuno nov i naravno sve podesio još u julu i super je sve šljakalo. Iz potpuno ne poznatog razloga Apple mi disejbluje (security reasons?) moj iCloud nalog koji imam još od 2008 i na kome mi je sve, naravno. Ok, imam sve backupovano i odmah otvorim novi i sve vratim i profunkcioniše. Nisam se na vreme obavestio da ako je Find my phone servis uključen da je onda Aktivacija telefona vezana za taj acount na iCloudu, tako da sam resetovao telefon na nulu i sada ne mogu da ga aktiviram jer mi je iCloud acount disejblovan :(. Pisao sam svima i molio za pomoć ali niko nije odgovorio čak ni kurtoazno. Naravno sve me gura na resetovanje passworda ali kada obeležim opciju da mi pošalju mejl sa pristupom ka resetu šifre, ne stiže mi taj mejl ni na jedan od mejl naloga, a prilično sam siguran da mi je Gmail rescue nalog. Kada odem na sigurnosna pitanja, imena prvog ljubimca se još uvek sećam, ali dream job koji sam uneo pre toliko godina, da me ubiješ ako mogu da se setim. Pretražio sam sve mejlove, fajlove i hard kopije računa, starih rokovnika i svega što imam po kući ali nemam nigde to zapisano. Naravno u ugovoru sa Applom za iCloud imaju pravo da ti zaključaju acount bez prethodnog upozorenja i da ga drže zaključanog dokle god im to odgovara.
Imaš li iskustva oko ovoga i kome još da se obratim za pomoć?

 Signature 

Misa

Profile
 
Posted: 27 February 2015 09:31 PM   [ # 4 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  124
Joined  2008-08-12

Naravno App store i iTunes računi su sa drugim acountima vezani pa taj problem nemam, a praktično samo mi je iPhone van funkcije. Ako nema leka onda bih bezobrazno tražio drugi, a neka oni razbijaju glavu (telefon 😊.

 Signature 

Misa

Profile
 
Posted: 27 February 2015 11:11 PM   [ # 5 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Mišo, ako ne uspeš preko maila ili telefona da se objasniš sa Apple supportom, bojim se da ti ovde (mislim na srbiju) niko ne može pomoći… :S

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 28 February 2015 08:35 AM   [ # 6 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  124
Joined  2008-08-12

I meni se čni da je tako :sick: Prosto mi je neverovatno da mi je takav detalj oko Find my phone promakao, mada mi uopšte nije jasno što su mi disejblovali iCloud nalog. Šta ću. Imaš li iskustva, da li su nekome oslobodili ponovo nalog, posle nekog vremena ako nije promenjena šifra, pošto takav slučaj nisam našao na netu kao primer? Taj nalog mi je sa rekurentnim mesečnim plaćanjem za 200 GB, jel to znač da će i dalje da naplaćuju mangupi ili će obustaviti kada je već disejblovan. Uh puno nepoznanica.
Pokrenuću zamenu telefona jer mi je to poslovni phone i teško se snalazim bez njega. Pa neka oni vide tamo gde su ga kupili da li mogu nešto da urade.
Hvala na odgovoru!

 Signature 

Misa

Profile
 
Posted: 28 February 2015 09:54 AM   [ # 7 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Ja ne znam nikoga ko je tako nešto uradio ali mi se čni da je to jedina šansa. Za ovo oko naplate iCloud storidža tek ne znam šta da kažem… :S

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 28 February 2015 12:42 PM   [ # 8 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  2279
Joined  2010-04-06

meni je disablovan jedan od dva naloga koji koristim, dobio sam mail za verifikaciju i aktivirao nalog, probaj se ulogovati preko racunara. Ovo je u sklopu postojeceg prelaska na 2fA - 2 factor autentifikaciju cini mi se.

 Signature 

 http://www.idoktor.biz Servis i prodaja Apple uredjaja u Novom Sadu 

Profile