Priličan sam laik u vezi toga, ali mi se čni da bi bilo bolje kada bi se povećala (raširila) korisna površina foruma i samog sajta, malo povećao font (možda i upotrebio neki drugi, tipa verdana ili štatijaznam); i povećao razmak između topica.
Upravo na posebno modifikovanoj verziji Simpleboarda, tj. forum im je taj jer je jedan od autora Simpleboarda Riba (Tomislav Ribičć) koji je i jedan od administratora Jabučnjaka. Ali ceo sajt ne fura na Mambou, već na sopstvenom CMS-u.
ja moram da se jos jednom pozalim na nerealan broj tema na forumu.
forum posecuje relativno mali broj ljudi (mozda i manji od broja tema?) i nema razloga da imamo toliko tema.
na primer otvorim forum neka rubrika ima novi post onda moram da udjem u temu pa u odgovarajucu podtemu da bih video post da bi se ispostavilo da se neko prepucava po temi.
ja predlazem maksimalno 5 tema i da jednostavno forum bude pregledan.
ovo je poprilicni turn off.
Nema menjanja za sada, jedva smo se pre godinu dana složili da bude ovako. A na kom forumu ne moraš bar dva puta da klikneš dok dođeš do poruke koju hoćeš da čtaš? I kada bi imali manje tema, opet ti ostaje da dva puta klikneš da bi došao do poruke, tako je napravljen ovaj, a i svi ostali forumi. Takođe, upotreba desnog tastera i open in new tab značajno olakšava stvar. B)
Uostalom, daj predlog šta da se izbaci, spoji, pa da vidimo šta ostali misle.
Uskoro ću, ali ovog puta stvarno B); da instaliram novu verziju Simpleboarda, možda će ti ona olakšati jer ima, koliko vidim, mnogo bolje implemetniranu opciju za ‘new post since last visit’.
nemoj pogresno da me razumes ali zasto bi svi trebali da se sloze? uzasno mali broj ljudi ionako posecuje sajt. evo da mene neko pita ja se sigurno ne bih slozio sa dizajnom elitesecurity ali koristim ga non stop i mislim da je vrlo efikasan.