Zna, i upravo zato ti ne daje da mail ide preko njihovog servera jer to najčešće rade spemeri.
Ja sam uvek uspevao da saljem mail-ove sa bilo kojom (cak i ne postojecom - izmisljenom) email adresom, ako smtp server odgovara onom preko koga sam se ulogovao.
madamov wrote:
Biće da su provajderi nešto menjali i opet zabranili skidanje i slanje maila sa drugih domaćih porvajdera.
Ma samo je Verat zabrljao, naime s vremena na vreme dobijaju dodatne IP adrese, pa zaborave da ih unesu u sistem i njihov firewall nece da ih prepozna. Javio sam im moju (trenutnu) IP adresu, pa su je uneli u sistem i pola sata nakon toga sve je proradilo. Da proverim, ugasio sam, pa upalio ruter i dodeljena mi nova IP adresa - opet radi (uvek iskljucen SSL).
Ipak, gde da predjem sa ADSLom, koji je provajder najpouzdaniji?
Ja sam uvek uspevao da saljem mail-ove sa bilo kojom (cak i ne postojecom - izmisljenom) email adresom, ako smtp server odgovara onom preko koga sam se ulogovao.
Onda takve provajdere treba zaobilaziti u što većem luku. B)
Ipak, gde da predjem sa ADSLom, koji je provajder najpouzdaniji?
Nažalost - nema ga. Svaki ima neku svoju falinku, neku svoju manu koju sakriva i obmanjuje korisnike. Ja sam na Beotel-u i zadovoljan sam, a mail mi je na EUnet-u i sve fercera kao sumanuto.
Vjeruj mi da svi lažu po pitanju agregacije i to po prinicpu što su manji - to više lažu. Agregacije ima, ista mora da postoji, pitanje je samo sa kakvim korisnicima si na vezi…
Imaš vrlo precizno uputstvo kako podesiti Mail da radi sa GMailom preko IMAP-a:...
Hvala, proradio, ali kako da drugi GMail account promenim (u Mail-u) sa POP na IMAP, ne vidim tu mogucnost u Mail-u, moze li to, ili moram da napravim nov account, pa da importujem email-e i z starog, i nakon toga izbrisem stari?
Kada se uloguješ preko browsera (dakle, ne iz Maila nego npr. Safarija ili šta već koristiš); odeš gore desno na Settings, pa na Forwarding and POP/IMAP.
Mozda nisam bio dovoljno jasan, dakle imam gmail account koji je i kod njih i kod mene (u Mail-u na mom kompjuteru) definisan kao POP, otisao sam preko web-a, ulogovao se na taj account i ...
DS_Store wrote:
odeš gore desno na Settings, pa na Forwarding and POP/IMAP.
uradio enable IMAP, pa save, ali to ne menja nista u Mail-u na mom kompjuteru, gde je taj isti account ostao definisan kao POP, a ne vidim nacina kako da to promenim u IMAP (u Mail-u na mom kompjuteru). Dakle, ima li nacin da se to tu promeni, ili moram da napravim novi IMAP account (u Mail-u na mom kompjuteru); pa da obrisem stari?
Dva dana radilo, i sad opet ne radi, a taman sam platio sledeci mesec, sad se zesce kajem. Definitivno cu promeniti provajdera sledeceg meseca, mislio sam da predjem na Telekom, posto i tako svi idu preko njih, pa cu bar imati direktnu podrsku u slucaju problema, jer mi se desilo da sam preko Verata jednom bio 10 dana bez konekcije, zalio se oni proverili i rekli da nije kod njih kvar, pa pisali Telekomu, ovi odgovorili da nije kod njih problem, Verat opet kaze nije do njih, i opet pise Telekomu, i tako 10 dana, dok Telekom nije ipak video da je kod njih kvar, pa ko velim da sam na Telekomu, ne bi mogli da igraju ping pong samnom, vec bi samo oni bili odgovorni.
Da li je to logicno, ili ima ipak neki bolji predlog (provajder)?