Kupljen pre 15 dana nov, a do sada se vec 5 puta ugasio. Ima li neko ideju u cemu je problem (temperatura normalna); uradjena provera preko AHT-a, ugasi se sam od sebe u sred rada.
Kupljen u iStyle Usce. Do sada sa njima nisam imala problema i uvek su bili vrlo korektni, nadam se da ce tako i ostati. Kompjuter sam danas ostavila da ga serviser sutra pogleda ali sam napomenula devojci koja ga je preuzela da cu insistirati na zameni. Javljam rasplet 😊
Obavezno insistiraj na zameni. Imas pravo na to. Nije to normalno ponasanje da nov racunar pocne tako da se ponasa. Ja sam se zaHebao pa sam davao na servise i do sad sam ih imao 4 i svaki put je nesto falilo a da ne pricam u kakvom kozmetickom stanju su mi ga vracali.
Milos koji radi servis u iStyle-u je strasno korektan tip ali za tako nov racunar ne treba da te zanima servis.
Iako smo insistirali na zameni rekli su da je sa kompjuterom sve u redu, da je prošao sve testove i da se nijednom nije ugasio. Oni tvrde da je problem u softveru i da ce skinuti sve sa kompjutera pa ponovo instalirati. Nemam snage da se raspravljam i ubeđujem, uzeću ga nazad. Garancija je ionako tek počela, važi godinu dana pa ako nastavi da zeza stvarno neću pristati više ni na kakav servis.
Duboko ubedjen da nije problem softver ali ces se, bojim se, to uskoro i sama uveriti.
Sacuvaj papir koji su ti dali kada si im ostavila komp i kada sledeci put dodje do problema nagovesti da ukoliko ne rese problem ZAMENOM ides u nadlezne sluzbe.
Zato uvek uzimaj papir kojim bi dokazala da je kompmbio na servisu i da nisu priznali postojanje problema.
I ja sam ubeđena jer mi zvuč prosto neverovatno, ali ajde, nek im bude ovaj put. Ako nastavi da se gasi žao mi je ali moraće da ga zamene, sami ili uz nečju intervenciju.
U GlobeNet-u su i meni prodavali istu pricu sa njihovim specijalnim serviserskim testom i da je sve ok gde ako test kaze da je ok iskljucivali su subjektivno zapazanje. Tako da se desilo da su zbog nekog drugog problema nesvesno priznali da je postojao prvi. Uglavnom toliko su me iznervirali da sam ‘iskopao’ serviserske prirucnike kako i sta raditi kojim postupkom da se otkloni kvar gde sam i zakljucio da serviserska procedura propisana po Apple-ovim standardima nije ama bas ni malo ispostovana.
Ja sad da opet uzimam razunar posle svega ovoga sto sam ja licno iskusio ili bi trazio zamenu ili povracaj novca. U svakom slucaju da ti se to opet desi to gasenje racunara budi kategoricna u svom zahtevu i objasni im da se po novom zakonu o zastiti potrosaca sto sta promenilo. Npr u prvih 6 meseci koriscenja proizvoda nisi duzna da dokazujes nista na sudu ako dodje do toga. Jednostavno tvoje se uzima kao merodavno.
U svakom slucaju zelim ti da resis problem jer verujem da si kao i ja iz istog razloga kupila racunar - posao. I da isti treba da ti privredjuje a ne da se vuce po servisima od same kupovine.
Već sam skinula sa neta novi zakon o potrošačma i sve sam lepo pročtala i shvatila šta mi je čniti.
Sve papire uredno čuvam, i pratim situaciju, a oni ako mi ne veruju da se gasi slobodno mogu da kampuju ispred njega dok on radi, meni neće smetati.
U svakom slučaju hvala na savetima 😊
Ma samo cuvaj sve papire kada si im odnela na servis (u njima pise i na sta si se zalila). Kao sto si i sama shvatila po novom zakonu moraju da te ispostuju zamenom neispravnog uredjaja. Dokaz o neispravnosti je jedino sto trebas pruziti ali u prvom periodu je dovoljna i tvoja rec. Jednostavno, ti nemas interes da dajes ispravan komp da ti dzabe sedi u njihovom servisu a oni imaju interes da ne prihvate garanciju jer su trenutno PREPUNI posla (neki servisi su izgubili pravo servisiranja u garancija pa se sada iStyle razbija od servisiranja) i samo bi im trosila vreme pa je bolje da te ostave za kasnije kada budu imali manje posla.
Mozda ne bi bilo lose da pogledas log fajlove nakon gasenja iMac-a i time pojacas svoje zahteve za ZAMENU iMac-a a ne popravku.
Reci slobodno da je GlobeNet izgubio parvo servisiranja :D Kako su se ponasali nije ni cudo. Osetio sam na svojoj kozi. Inace ostalo je jos da mi suvlasink GlobeNet-a preuzme racunar i on ga navodno pogleda pa da vidi sta da se radi dalje jer kako kaze on hoce da vidi osmeh na mom licu kad se to resi, sta god to njemu vec znacilo. A iskreno se i plasim takvih izjava.
Situacija sa Globenetom je trenutno mnogo komplikovanija od prostog ‘izgubili pravo servisiranja’. Nisu oni to ‘izgubili’ zbog ovog što pričate, mnogo je veći problem po sredi. Uostalom, pogledajte: http://www.apcom.rs/prodavci.html
Pa za njih sam ranije čula da su prodavali robu sumnjivog porekla, tako da ako je to posredi nije čudo što su ih skinuli sa liste.
Hvala svima na savetima. Dečko iz servisa (čni mi se da je rekao da se zove Miloš) je rekao da je kompjuter savršeno ispravan i da će mi javiti kada da dođem po njega tako da čekam poziv. Stvarno nemam nameru da se cimam sto puta po servisu, ako se posle preuzimanja ponovo bude gasio moraće da padne zamena.