1 2 3 > 
1 of 3
Užasno iskustvo u iStyleu
Posted: 28 January 2012 06:57 PM
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

Dakle, 10.12.2011. sam u iStyleu u Ušću kupio iPod Touch. Dock kabl nije radio, LCD je bio defektan i pokazivao diskoloraciju na ivicama (boja je bila bleđa).
12.12.2011. uređaj je bio primljen na reklamaciju kada me je radnica takođe uveravala da će problem biti rešen za dva-tri dana, izuzetno za do dve nedelje.

Od tada kontakta sa strane Istylea nije bilo. Ja sam ih zvao tri nedeje posle kada su mi rekli da je nov uređaj na putu i da će me zvati kad stigne.

48 dana posle prijema reklamacije, otišao sam u iStyle da pitam šta se dešava, gde mi je rečeno da je to pitanje servisa a ne prodavnice i da oni ništa ne znaju i da je radno vreme servisa radnima danima od 9 do 5. Ova informacija ne nalazi se ni na njihovom sajtu ni na prijemnici za servis koju sam dobio.

Nov zakon je inače ukinio ograničenje od 45 dana, ali takođe kaže da se uređaji trebaju popravljati u razumnom roku. Sigurno ćete se složiti samnom da skoro 50 dana nije razuman rok za jedan iPod. I odakle uopšte stiže kada mu treba toliko? Slali su mi stvari iz Kine koju su stizale ranije.

Ovo pišem kao upozorenje ljudima koji nameravaju da kupe nov Apple prozivod. Imajte u vidu da ako ga kupite od iStylea može da se desi da vaš uređaj postane taoc, da nemate kontakta sa servisom, i da kad konačno odete tamo da pitate šta se dešava budete pozdravljeni shishodljivim ponašanjem zaposlenih koji vam se gotovo smeju u lice i tretiraju vas kao govno.

Profile
 
Posted: 28 January 2012 07:32 PM   [ # 1 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Pa odi sa inspekcijom i načestitaj im se mile nove godine… Šta čekaš... oni tebi treba da ugode, a ne ti njima…:sick:

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 29 January 2012 12:42 AM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

Zasto si uopste pristao da das uredjaj na servis.

Imao si puno pravo da trazis pare nazad ili da ti uredjaj zamene za nov. JBT pa proslo je samo dva dana od kupovine do reklamacije!

Inspekcija i da se to sve lepo zavrsi !

Profile
 
Posted: 29 January 2012 02:55 AM   [ # 3 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  274
Joined  2010-03-04

Cuveni i na daleko poznati iStyle. Eh, nista se nije promijenilo. Puno srece sa njima….

Profile
 
Posted: 29 January 2012 08:14 AM   [ # 4 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  663
Joined  2008-12-09

Kapetan wrote:

Cuveni i na daleko poznati iStyle. Eh, nista se nije promijenilo. Puno srece sa njima….

a gde kupuiti ondak novu Apple stvar? :blink: :unsure:

 Signature 

Apple 4 life

Profile
 
Posted: 29 January 2012 08:40 AM   [ # 5 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  479
Joined  2009-03-13

iStyle je horor ali sve vise pocinjem da pizdim na ljude koji daju brdo para kupujuci i ocekuju ne znam sta da se desi kada dojde do problmita, pa jbte citao si zakon ili barem za razliku od vecine srpskih humanoida znas da postoji, kao sto ti dule rece mogao si da radis apsolutno sta hoces a u krajnjem slucaju negde izmedju 30-40 dana si (ovo pisem ko zna koji put) mogao da okrenes jbenog dezurnog trzisnog inspektora i da ga pitas sta da radis pa da ih on doji malo jeeeeeeeee dajte vise svi znamo da je iStyle bulja ajde neka neko nekada napise da se izborio za svoja potrosacka prava, a ne da redovno oni guze ljude :ohmy:


p.s. btw da li neko zna stupio li je na snagu onaj deo zakona o zastiti potrosaca di se moze u prvih sest meseci zameniti/vratiti roba bez objasnjenja, u fazonu ne svidja mi se?

 Signature 

¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸>
.¸¸.·´¯`·.¸>

Profile
 
Posted: 29 January 2012 09:35 AM   [ # 6 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

marelli wrote:

Kapetan wrote:

Cuveni i na daleko poznati iStyle. Eh, nista se nije promijenilo. Puno srece sa njima….

a gde kupuiti ondak novu Apple stvar? :blink: :unsure:


Macola!

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 29 January 2012 10:34 AM   [ # 7 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

cika_kosta wrote:

marelli wrote:

Kapetan wrote:

Cuveni i na daleko poznati iStyle. Eh, nista se nije promijenilo. Puno srece sa njima….

a gde kupuiti ondak novu Apple stvar? :blink: :unsure:


Macola!

+1

Profile
 
Posted: 29 January 2012 10:42 AM   [ # 8 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

akaka wrote:

p.s. btw da li neko zna stupio li je na snagu onaj deo zakona o zastiti potrosaca di se moze u prvih sest meseci zameniti/vratiti roba bez objasnjenja, u fazonu ne svidja mi se?

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Ajde lepo svi koje interesuju njihova prava po zakonu R. Srbije da malo procitaju zakon o zastiti potrosaca.

Ljudi imate mnogo vise nego sto mislite. Ne sme niko da vas zajebava!

Profile
 
Posted: 29 January 2012 10:49 AM   [ # 9 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

Ma otidji direktno u Apcom, tamo kod arene, preko puta b92 (ako su i dalje tamo) malo popricaj sa njim, i povisi glas (mozda polomi nesto ili nekog)...:whistle:

 Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile
 
Posted: 29 January 2012 11:12 AM   [ # 10 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

1. Ja nisam znao za nikakav novi zakon. Sve do sada sam mislio da je na snazi stari koji daje rok od 45 dana i ne predviđa mogućnost da tražim novi uređaj odmah (već ako se za 45 dana ne popravi stari)
2. Nisam znao ni da se može zvati tržišni inspektor jer nisam znao da uopšte ima prekršaja sa nijihove strane.
3. Po ovom novom zakonu ispada da oni mogu da drže iPod koliko hoće i nema ništa što ja mogu da uradim.

Ali hvala što okrivljujete mene koji sam žrtva u ovome. Jebiga valjda trba da se čta brdo zakona kad želi da se kupi sitnicia poput iPoda.

Profile
 
Posted: 29 January 2012 11:31 AM   [ # 11 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Pobogu, pa niko tebe ne okrivljuje, samo ti kažemo šta ti je najbolje da radiš... Idi po tržišnog inspektora, i pravac iStyle, traži im pare nazad ili novi iPod…

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 29 January 2012 11:35 AM   [ # 12 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  94
Joined  2009-09-25

Ako imaš fiskalni račun,ti komotno možeš,nisam siguran da ne slažem,čni mi se 9 meseci do godinu dana,znač dok ne prođe ‘fiskalna’ godina,da vratiš proizvod,ma šta to bilo,sa najglupljom reč-ne odgovara.!
Naravno sa full ambalažom,bez nekog oštećenje,itd,itd.
Znam to lično,3 ipo godine vodim maloprodaju auto delova,ima ljudi kupe nešto u januaru,pojavi mi se u Novembru,i vraća mi stvar.!
OK nije problem,3 minuta posla.
Postoji ‘Nalog za Ispravku’ obrazac koji se popunjava sa njegovim osnovnim podacima i JMBG njegov,i aaajjjd zdravo,ja njemu keš iz kase dajem bez obzira koliko je meseci prošlo,a papir slažeš u fasciklu ako ti bane inspekcija.
Znalo je da bude i po 20-ak dnevno.
I fazon koji sam često viđao po raznim radnjama,odštampano na A4 ’ NE ODGOVARAMO I NEPRIMAMO NAZAD GREŠKOM KUPLJENU ROBU ’ je taaaakva glupost,i masa ljudi se okrene i ode.
U takvim momentima sa blagim osmehom zatražiš šefa,i pitaš ga da li postoji kod njih i u zakonu NALOG ZA ISPRAVKU.
Ako se trti,onda ti ostaje Inspekcija,i nemoj da te blam.
Što no onaj jednom reko - Da me neko Trti za moje rođene pare.

Profile
 
Posted: 29 January 2012 12:38 PM   [ # 13 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

Ja ću svakako u ponedeljak zvati tržišnu inspekciju i raspitati se koja su moja prava i šta mogu da uradim što se tiče ove situacije.

Samo što sam prilično siguran da su mi ruke vezane time što sam dao iPod na servis. Pošto nema roka oni to mogu da drže koliko hoće. A dao sam im sve uključujući i kutiju, upustva… maltene i foliju. Tako da to više nije kod mene i ne znam da li mogu da ostvarim pravo da vratim uređaj.

Niti sam siguran da to uopšte mogu jer je prošlo 30 dana od kupovine.

Profile
 
Posted: 29 January 2012 12:50 PM   [ # 14 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Ako si ga vratio 2 dana nakon kupovine, i pri tom imaš papir kad si ga vratio (revers) onda su njima ruke prilično vezane, a ne tebi… Nemoj da si tako crn, slobodno zovi inspekciju…Nemaš šta da izgubiš 😊

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 29 January 2012 02:41 PM   [ # 15 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  274
Joined  2010-03-04

marelli wrote:

Kapetan wrote:

Cuveni i na daleko poznati iStyle. Eh, nista se nije promijenilo. Puno srece sa njima….

a gde kupuiti ondak novu Apple stvar? :blink: :unsure:


Napolju.

Sa Macolom nisam imao iskustva, evo ljudi ih hvale…

Profile
 
 1 2 3 > 
1 of 3