< 1 2 3 > 
2 of 3
Užasno iskustvo u iStyleu
Posted: 29 January 2012 03:18 PM   [ # 16 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Naravno da ih hvalimo, jer su najprofesionalniji, i ljudi koji se i van radnje bave mac-om… To i jeste poenta koju nisu druge firme (sad već i pokojne) shvatile. Ne možeš za prodavca u Apple radnji staviti lika koji je prodavao slatkiše u trafikama, i ne konta apple… I Peđa i Pop i Marko su ljudi iz apple priče…

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 29 January 2012 03:50 PM   [ # 17 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

Mada iStyle je jedini koji ima servis koji prihvata Apple Care. Tako makar oni kažu.

Inače sad čtam taj novi zakon… i zaista se divim ljudima kojima iz čtanja toga jasno koja su njihova prava i kako da ih ostvare. Taj zakon ne daje nikakve konkretne rokove niti mehanizme potrošaču da svoja prava ostvari.

I još jedno pitanje, šta se dešava u pogledu toga da po novom zakonu minimalna garancija traje 2 godine? Hoće li se i naši Apple distributeri držati toga? Jer meni na garanciji piše godinu dana.

Profile
 
Posted: 29 January 2012 10:39 PM   [ # 18 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  493
Joined  2009-02-06

Ako Apple nudi garanciju od 2 godine a to sto doticna radnja daje samo jednu godinu to ne treba da bude problem za kupca vec njihov jer je garancija koja se izdaje internacionalna i vazi u svim zemljama sveta gde postoji Apple radnja.
Ja sam kupio mac-a u Londonu pa mi je nakon godinu dana otisla baterija i ovde kod nas sam dobio novu uz garanciju.
Da slucajno nisu hteli da mi daju, veruj mi napravio bih im scenu samo tako.
Kao sto su vec neki ovde rekli, ti si kupac i za svoje pare trazis ono sto ti pripada 😊

Poz!

Post edited by: Dzine, at: 2012/01/29 22:39

Profile
 
Posted: 30 January 2012 02:03 AM   [ # 19 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Hvala za pohvale na racun Macole, znaci nam da cujemo pozitivne komentare 😊

Sto se tice Apple care servisa, nazalost oni trenutno jesu jedini. Mi pokusavamo vec mesecima da dobijemo dozolu za ASP, posto smo jedini koji ispunjavaju uslove, ali… (kadija te tuzi, kadija ti sudi). Sta god da se dogodi na tom frontu, bicete obavesteni, ne mogu jos dugo da nam koce to nadam se, ipak ima i nekoga iznad njih…

Sto se tice garancije od dve godine, evo kakav je odgovor od strane nadleznih na prijavu jedne od mojih musterija (koji je bio fin i obavestio me sta su mu rekli):

Ukratko:
Sto se garancije od 2 godine tice, videcemo kako ce se to odvijati. Garanciju daje Apple, i garanciju placa apple, sto ce reci, apple servis ne sme da ti primi racunar koji nije pod garancijom. Ako ti garanciju ne daje apple vec firma (ovo je u slucaju neautorizovanih preprodavaca); onda mogu da ti daju koliko god hoce (placaju popravke iz svog dzepa). Apple daje godinu dana i to je to, posle toga apple servis nece da pipne masinu, dok musterija ne plati (sem u slucaju apple care)
Stvar je da je taj zakon iznudjen kako bi bio isti kao i u zemljama clanicama EU. Apple ni tamo ne daje dve godine, i oko toga se vode brojne rasprave i sudski procesi, jer koliko sam upucen, koriste neku rupu u tom zakonu. Apple nije jedina kompanija koja odbija da da vise od godinu dana.
Mi, mala Srbija, cekamo da se donesu odluke vezane za to na nivou EU ili Apple (zavisi koja strana pobedi); pa ce se tek onda i kod nas to praktikovati.

Post edited by: Marko Mitranic, at: 2012/02/03 18:13

Profile
 
Posted: 31 January 2012 02:00 AM   [ # 20 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  274
Joined  2010-03-04

Sto se garancije tice, u nekim zemljama EU i van nje u kojoj je vazeci garantni rok 2 godine, Apple daje 1 godinu garancije. Ona godina fraj, je dogovor izmedju apple prodavaca i drzave da prodavci ne podlijezu zakonu (to zovu koriscenje rupa u zakonu). Dakle, kupis nesto u Svajcarskoj ili Austriji od Apple proizvoda, imas godinu dana garancije. Kupis usisivac u nekoj zemlji, imas 2 godine garancije 😉


Apple daje 1 godinu garancije, ako prodavci nece da se povinuju tome - kljuc u bravu.


Btw. drago mi je sto postoji neko kao Macola. Steta sto nisam znao za njih kad sam ulazio u pricu sa Apple-om.

Profile
 
Posted: 31 January 2012 11:56 AM   [ # 21 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

E ovako… danas sam zvao tržišnu inspekciju, koja je odgovorila da slučaj nije u njihovoj nadležnosti.

Rekli su da zovem neki Centar za potrošače, dali broj i email. Takođe su rekli da ako ne pomognu mogu da tužim ili tražim medijaciju koja je za iznose manje od 50000 dinara besplatna.

I još nešto na kraju. Novi zakon ne predviđa nikakvo vraćanje proizvoda prodavcu posle kupovine. To je samo za kupovinu na daljinu i samo u roku od 14 dana.

Bukvalno mi je preko telefona sada rečeno da moj slučaj ‘zavisi od dobre volje prodavca’.

Tako da iz svega ovoga zapamtite sledeće potrošač u Srbiji nema nikakva prava i sve skuplje od 100 evra kupujte u inostranstvu.

Profile
 
Posted: 31 January 2012 12:46 PM   [ # 22 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1880
Joined  2007-08-04

Evo izvoda iz zakona o zaštititi potrošača, pa neka neki pravnik rastumač.

           
            13. Prigovor (reklamacija)
                  Član 34.

Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu tokom radnog vremena.
Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže utvrdi načn i uslove rešavanja prigovora.

                Član 35.

Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka u izvršenju usluge, potrošač ima pravo na:
1) otklanjanje nedostatka ili
2) vraćanje plaćenog iznosa ili na smanjenje cene srazmerno nedostatku izvršene usluge.
Ako potrošač pretrpi štetu prouzrokovanu proizvodom sa nedostatkom, odnosno neizvršenjem usluge ili izvršenjem usluge sa nedostatkom može da zahteva naknadu štete.
Prava iz stava 1 do 3. ovog člana potrošač može da ostvari pod uslovom da nedostatak nije nastao njegovom krivicom.

Post edited by: RingeRaja, at: 2012/01/31 12:49

Profile
 
Posted: 31 January 2012 10:57 PM   [ # 23 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

RingeRaja wrote:

Evo izvoda iz zakona o zaštititi potrošača, pa neka neki pravnik rastumač.

           
            13. Prigovor (reklamacija)
                  Član 34.

Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list,

Za stvari kao što je iPod se garantni list dobija.

Ja jesam u međuveremenu zvao i taj Centar za potrošače gde su mi rekli da ipak ima osnova da se umeša inspekcija, da će oni to proslediti, itd, itd… naravno od toga nema ništa jer su mi tražili da im daj svoj broj telefona i rekli da će me pozvati. A to kad ti neko u Srbiji kaže…

Celo ovo sranje je razlog što zaista neću opet kupiti Apple, a ni bilo koji drugi tehnički proizvod u Srbiji. Ja zaista ne znam ko je tako jako lobirao da se potrošaču oduzmu sva prava, ali najbolji načn protesta je da im uskrati profit.
Od sada u Srbiji samo hrana, lekovi i odeća.

Profile
 
Posted: 01 February 2012 05:50 PM   [ # 24 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

Ono boldovano u RIngeRajinom citatu se odnosi na uslugu - za uslugu se ne izdaje garantni list.

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 03 February 2012 09:31 AM   [ # 25 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

http://www.anjastanisic.com/ako-imate-par-hiljada-evra-viska-bacite-ih-u-kantu-ili-u-istyle-svejedno-je/

Meni je ovo sve jako tuzno, iako bi trebalo da me raduje jer su nam konkurencija.
Kao korisniku mi je stvarno tuzno… Jebote da li je moguce da 80% ljudi koji kupuju apple racunar naidju na isto sranje?

:(

Profile
 
Posted: 03 February 2012 11:30 AM   [ # 26 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  479
Joined  2009-03-13

Mogu da dodam da je jaaaako bitno koga si zvao zato sto razlicite sluzbe i razliciti delovi iste sluzbe mogu razlicito tretirati isti slucaj tako da dok nekoga bole boolja da ti pomogne drugi mogu imati neko resenje (takvo je bilo moje iskustvo); moj savet ti je da probas dezurnog trzisnog inspektora odsek za zastitu potrosaca telefon je 2699-610 (nadam se da to nije telefon koji si vec zvao, zato sto bi to znacilo da im se promenio pristup od vremena kada su meni pomogli poslednji put, to je bilo pre 2-3 god, a to je onda uber lose); aj nemoj odustati i javi sta si uradio 😊

a sto se tice ponasanja istyla jedino mi pada na pamet da mazu neko mudo negde pa da na osnovu toga mogu da zaseravaju kupce kako stignu posto ova kolicina ovako bahatog fejla matere mu i kod nas u nasoj jadnoj zemljici bi privukla valjda neku paznju nadleznih kroz vreme, ili se jednostavno svima jbe i svako radi kako mu volja :S

 Signature 

¸.·´&#175;`·.´&#175;`·.¸¸.·´&#175;`·.¸>
.¸¸.·´&#175;`·.¸>

Profile
 
Posted: 03 February 2012 02:10 PM   [ # 27 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

Evo ja da updatujem. Dan pošto sam zvao sve te službe, moj otac je odlučo da on pozove iStyle. Tog dana su rekli da je sve spremno. Dobio sam nov ipod posle mesec i po čekanja.

Da li su ga imali već neko vreme ali me nisu zvali ili štagod, ne znam. U svakom slučaju je neprofesionalno posebno jer su mi rekli da će sve biti gotovo za dve nedelje kada sam ga predavao na servis.

Oni su nešto mom ocu objašnjavali da su imali problema jer su im neki serviseri otišli, da Apple nije odmah prihvatio garanciju… etc.

Profile
 
Posted: 03 February 2012 02:43 PM   [ # 28 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Evo je jos jedna zanimljiva pricica gde se pominje iStyle.

http://www.anjastanisic.com/ako-imate-par-hiljada-evra-viska-bacite-ih-u-kantu-ili-u-istyle-svejedno-je/

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 03 February 2012 02:54 PM   [ # 29 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  443
Joined  2005-06-06

Što se tiče servisa,
http://www.apple.com/uk/buy/locator/

Ovde ukucajte grad i zemlju, i dobićete spisak Autorizovanih Apple resellera, Premium Resellera, trening centara, i last but not least Autorizovanih Apple Servisa.

Probajte Srbiju, ali probajte i Hrvatsku, Mađarsku, Rumuniju itd, čsto da vidite ko je autorizovan.

Mada ima jedna firma u Srbiji, koja se pojavljuje kao Apple Solution Expert, a firma zamislite ne postoji, bankrotirali su čm su postali ASE i počeli sa ‘prodajom’ Applea. :blink:

Profile
 
Posted: 03 February 2012 04:28 PM   [ # 30 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  399
Joined  2009-02-25

To kupca ne zanima uopste kakvi su odnosi izmedju APPLE-a i ovlascenih prodavaca..
Ko pokriva drugu godinu garancije? Pa to uopste nije bitno za krajnjeg korisnika.

Kao sto rekoh kupac ima prava da ti dodje posle 23 mesaca i da uvazi prigovor na ispravnost uredjaja…

Kupca opste ne zanima servis niti ide u servis! Nego se obraca prodavcu!

I ajde probajte da mu ne uvazite reklamaciju na proizvod posle godinu dana…

A to sto APPLE servis ne radi po zakonu to nema veze…

A to dal je MANHATTAN ovlasceni prodavac ili nije nema nikakve veze sa ovim..
U pravu si tj, mi smo bili authorised resseleri sve dok APPLE nije uveo nesto sto se zove NEW DEAL…I mi nismo hteli to da prihvatimo i od tada nismo na sajtu ali i dalje prodajemo APPLE proizvode od uvoznika a kupujemo i od Macole,

Kao sto vidis sada su ostali samo iStyle i Macola..

A i u METRO-u imas da kupis APPLE , da to zna Steve Jobs bi se okrenuo u grobu

Profile
 
 < 1 2 3 > 
2 of 3