1 2 > 
1 of 2
Tuga tuga žaloS
Posted: 03 February 2012 12:05 AM
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Kao parodija na sreća sreća radost, postavljam ovu temu, direkt ka bloglu koji upravo pročtah. Za konkretan slučaj se ne zna na forumu koliko sve ovo pratim, pa dajte svoje komentare. Ja svoje mišljenje još odavno imam, uvažavajući samo i isključvo jednog od vazda prodavaca kojih je do skora bilo na prostorima SVrbije.

http://www.anjastanisic.com/ako-imate-par-hiljada-evra-viska-bacite-ih-u-kantu-ili-u-istyle-svejedno-je/

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 03 February 2012 03:10 AM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  2341
Joined  2005-04-28

Primetio sam link sinoć na fejsbuku :(

 Signature 

🍎 Дарко Селаковић

Profile
 
Posted: 03 February 2012 08:13 AM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7586
Joined  2005-04-28

Darko Selaković wrote:

Primetio sam link sinoć na fejsbuku :(

Bilo je i dosta tvitovanja na ovu temu.

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 03 February 2012 09:40 AM   [ # 3 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Sad procitah, pa sam postavio na onu temu Uzasno iskustvo….


Kao sto rekoh vec i tamo.
Ostavim po strani to da su mi konkurencija, i da bi ovo trebalo da me raduje ( a iz nekog razloga me i ne raduje bas ). Ovde smo da pricamo kao korisnicka grupa, kao ljubitelji, potrosaci.

Strasno mi je tuzna ova situacija, nemam drugu rec za to. Tuzno.
Da ti kao potencijalni novi korisnik (a nagledao sam se puno takvih) mozes da budes ovako zajeban (blago receno); je sramota. Ja sam imao tu srecu da do pre godinu dana nisam znao ni da postoji istyle, vec sam isao kod Pedje ili na SMUG za sva pitanja i dileme u poslednjih par godina.

Meni je poslastica, a ne ‘jos jedan radni dan’, kada mi udje neko ko ima zelju da predje jer je namirisao nesto bolje.

Neke stvari nikada necu razumeti.

Profile
 
Posted: 03 February 2012 09:59 AM   [ # 4 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  94
Joined  2009-09-25

I dalje mislim i tvrdim da je sve to stvar našeg sistema ( da ne ulazim u politiku) i zakona,koji dozvoljava svakakav javašluk i kabadahisko ponašanje kako kome prdne.
Prava nemaš nikakva..a ako se nategneš da se ganjaš i juriš sa advokatima i tako dalje,shvatiš posle par godina parnica i njakanja da nisi ni trebao da ulećeš u to,jer je sistem jel takav..
A da ne govorimo o situaciji da kada ajd imaš proizvod koji si dobio sa reklamacije i koji napravi neku štetu ili havariju u kući,pa šta tek onda da radiš ?
Prodavac te uputi na proizvođača,proizvođač,na prodavca,ili ti se navari sa nekim divusima na vrat ili se njakaš opet godinama sa pravnicima.
Takav nam je zakon….a o obrazu… to više niko ni spominje..

Profile
 
Posted: 03 February 2012 11:13 AM   [ # 5 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  399
Joined  2009-02-25

Ma sta vi pricate…

Zakon o zastiiti potrosaca je sjajan i kupci imaju sva prava.
A postoji i desetak agencija koji stvarno stite potrosace i njima se treba obratiti ukoliko imate problem.

Sada sve moze da se resi i jos jednom da kazem samo je problem u kupcima koji ne znaju svoja prava. Ako treba postavicu link gde se moze procitati ZAKON O ZASTITI POTROSACA i tu ima par clanova koji su vazni i koji treba da se znaju.

Ovo sve pisem kao ovlasceni prodavac NOKIA i APPLE proizvoda u Srbiji..

Kod nas u radnji sve moze i naravno da nam je kupac na prvom mestu

Pozdrav Deki MANHATTAN

Profile
 
Posted: 03 February 2012 01:30 PM   [ # 6 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

Meni samo nije jasno kako im se neko do sada nije najebao majke?

Istina kupio sam svoj racunar u Apcom-u i to licno otisao kod njih u onu zgradu preko puta b92, ulazio sam u zgradu jbg 30min, al bili su kul i sve to, i generalno ljude koje znam vecina je kupila kod njih i nikad nije bilo problema, i kada su otvorili iStyle dok je Nemanja radio servis opet nikad problema nije bilo ali u zadnje vreme malo malo pa se o iStyle-u prica, tuzno stvarno.

Samo jednom ce se zajebati pa ce prodati racunar nekom politicaru ili krimosu ili tako nesto pa ce da im se najebu majke o tolikoj meri da ih vise nece biti. Sve do jednom.

 Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile
 
Posted: 03 February 2012 02:25 PM   [ # 7 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  64
Joined  2011-05-31

Čitah ja taj zakon i nešto ne videh mnogo prava. Em su ukinuli rok od 45 dana. Em više ne može ni proizvod da se vrati, to je sad samo za daljinsku kupovinu. Niti postoji mogućnost da se odmah traži zamena ako je pokvare, to je do prodavca.

Mislim kad su mi bukvalno rekli da kad ću dobiti ipod zavisi od ‘dobre volje’ prodavca.

A i čak i da je zakon dobar, treba ga primenjivati što u Srbiji nikad nije bila jača strana.

Profile
 
Posted: 03 February 2012 02:51 PM   [ # 8 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  118
Joined  2008-10-08

Josh jedan problem sa ovakvim sluchajevima vezanim za iStyle je taj shto se korisnici koji se i odluche na kupovinu Apple proizvoda na kraju razocharaju i steknu pogregreshnu sliku o samim proizvodima, a ne o dileru istih. Onda se dodje do toga da se kupi neki plastichni krsh za koji se dobije 5 god. garancije i onda su kao mirni.

Profile
 
Posted: 03 February 2012 03:27 PM   [ # 9 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Deki200903 wrote:

Ma sta vi pricate…

Zakon o zastiiti potrosaca je sjajan i kupci imaju sva prava.
A postoji i desetak agencija koji stvarno stite potrosace i njima se treba obratiti ukoliko imate problem.

Sada sve moze da se resi i jos jednom da kazem samo je problem u kupcima koji ne znaju svoja prava. Ako treba postavicu link gde se moze procitati ZAKON O ZASTITI POTROSACA i tu ima par clanova koji su vazni i koji treba da se znaju.

Ovo sve pisem kao ovlasceni prodavac NOKIA i APPLE proizvoda u Srbiji..

Kod nas u radnji sve moze i naravno da nam je kupac na prvom mestu

Pozdrav Deki MANHATTAN

http://www.apple.com/uk/buy/locator

Ovde mozete pronaci sve prodavce, servisere, trening centre itd, OVLASCENE od strane APPLE…
Kako se tacno zove tvoja firma Deki, ne vidim te?

Post edited by: Marko Mitranic, at: 2012/02/03 17:15

Profile
 
Posted: 03 February 2012 04:08 PM   [ # 10 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

Marko link mora mali slovima inace ne radi

http://www.apple.com/uk/buy/locator/

 Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile
 
Posted: 03 February 2012 04:31 PM   [ # 11 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  399
Joined  2009-02-25

To kupca ne zanima uopste kakvi su odnosi izmedju APPLE-a i ovlascenih prodavaca..
Ko pokriva drugu godinu garancije? Pa to uopste nije bitno za krajnjeg korisnika.

Kao sto rekoh kupac ima prava da ti dodje posle 23 mesaca i da uvazi prigovor na ispravnost uredjaja…

Kupca opste ne zanima servis niti ide u servis! Nego se obraca prodavcu!

I ajde probajte da mu ne uvazite reklamaciju na proizvod posle godinu dana…

A to sto APPLE servis ne radi po zakonu to nema veze…

A to dal je MANHATTAN ovlasceni prodavac ili nije nema nikakve veze sa ovim..
U pravu si tj, mi smo bili authorised resseleri sve dok APPLE nije uveo nesto sto se zove NEW DEAL…I mi nismo hteli to da prihvatimo i od tada nismo na sajtu ali i dalje prodajemo APPLE proizvode od uvoznika a kupujemo i od Macole,

Kao sto vidis sada su ostali samo iStyle i Macola..

A i u METRO-u imas da kupis APPLE , da to zna Steve Jobs bi se okrenuo u grobu

Profile
 
Posted: 03 February 2012 05:27 PM   [ # 12 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Markooo wrote:

Marko link mora mali slovima inace ne radi

http://www.apple.com/uk/buy/locator/

Hvala, ispravio sam. Kopirano iz nekog maila 😛

Deki200903 wrote:

To kupca ne zanima uopste kakvi su odnosi izmedju APPLE-a i ovlascenih prodavaca..
Ko pokriva drugu godinu garancije? Pa to uopste nije bitno za krajnjeg korisnika.

Kao sto rekoh kupac ima prava da ti dodje posle 23 mesaca i da uvazi prigovor na ispravnost uredjaja…

Kupca opste ne zanima servis niti ide u servis! Nego se obraca prodavcu!

I ajde probajte da mu ne uvazite reklamaciju na proizvod posle godinu dana…

A to sto APPLE servis ne radi po zakonu to nema veze…

A to dal je MANHATTAN ovlasceni prodavac ili nije nema nikakve veze sa ovim..
U pravu si tj, mi smo bili authorised resseleri sve dok APPLE nije uveo nesto sto se zove NEW DEAL…I mi nismo hteli to da prihvatimo i od tada nismo na sajtu ali i dalje prodajemo APPLE proizvode od uvoznika a kupujemo i od Macole,

Kao sto vidis sada su ostali samo iStyle i Macola..

A i u METRO-u imas da kupis APPLE , da to zna Steve Jobs bi se okrenuo u grobu

Nisam druze nista lose mislio. Stavise bilo bi mi drago da se pojavi neko normalan na sceni. Mrtav ozbiljan sam te pitao, izvinjavam se ako sam pogresno zvucao.

Sto se authorized tice, tu gresis, jako puno ljudi trazi preko lokatora, valjda im cini da se osecaju sigurno.

Apple ne daje dve godine, na nivou evrope, to je odavno objasnjena prica. Mozes da dodjes posle godinu dana, i nece ti biti uvazena garancija. Takva je stvar jos uvek. Barem kada je u pitanju autorizovani prodavac, diler. (i servis)

Ja se iskreno nadam da ce to biti sredjeno na dve godine, jer i ja sam potrosac u ovoj prici.
Takodje, po istom principu, i mom MBP da se nesto desi, i ja JOS UVEK moram u istyle da ga nosim, sto mi nije bas drago, veruj mi.

Profile
 
Posted: 03 February 2012 06:00 PM   [ # 13 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  399
Joined  2009-02-25

Marko, nisam ni mislio da si lose mislio 😊)

Pokusavam da objasnim ljudima da bez obzira sto APPLE ne daje dve godine garanciju, to kupca u Srbiji ne treba da zanima , majke mi moje….

Zaista….garancija kao rec kao papir ovde bukvalno nije potrebna vec se daje da kupac kao bude siguran

Vidi, ozbiljno se bavimo maloprodajom i sve sto pokusavam ovde da kazem je da kupac MORA da ostvari svoja prava…

Pa neka se posavetuju sa agencijama za zastitu potrosaca..

Ovaj slucaj o kome pricamo jeste na stetu kupca i stvarno je lose sto ljudi misle da je APPLE djubre od firme i okrecu se tamo nekim plagijatorskim brendovima..

Ja ljudima kod nas u radnji ovako objasnjavam stvari…Postoji jedna dzungla i na ivici te dzungle stoje ljudi iz APPLE-a sa macetama u rukama i rasciscavaju nam put. Samo oni znaju sta je tamo u dzungli jer tamo je buducnost. I kad iz dzungle izadju sa nekim novim proizvodom kao sto je iphone ili ipad i pokazu ga nama, ovi plagijatori kao majmuni cuce iza nekog zbuna, uzmu taj proizvod, uzmu kamen i skrcaju ga da vide sta ima unutra…

Onda to izkopiraju i naprave nesto sto lici na apple i onda sa tim izadju i kurce se….

I onda ja pitam ljude hocete sa ovima sto menjaju svet ili sa plagijatorima….

Svi me onako gledaju s cudjenjem i kazu pa da upravu si….tako ja to radim.

E sad istyle jeste velika firma globalno je premium resseller na nekoliko kontinenata i kod nas ima slucajeva kad su potpuno profi odradili garanciju i svi zadovoljni….o tome niko ne pise….

Sticajem okolnosti licno poznajem servisere u iStyle-u i znam da prolaze kroz velike nebuloze sto se tice servisnih delova,
Oni nemaju rezervne delove na lageru nego od slucaja do slucaja narucuju deo i to potraje. To je slucaj i sa servisom ves masina, automobila, mobilnih telefona…

UZASNA SMO ZEMLJA i mislim da je ovde jedini problem NEZNANJE I AMATERIZAM NA SVAKOM COSKU..

Sto se tice MANHATTAN digital centra tu stvarn mislim da niko ne moze da kaze nista lose o nama jer pokusavamo da budemo MANHATTAN u BEOGRADU…
Ako neko ima nek kaze sad il nek zauvek cuti..

Ja sam moj problem resio , jer rekoh osim APPLE-a prodajemo i NOKIA telefone, Reklamacija se kod nas zavrsava sa par dana i ja pitam kupca hocete lovu nazad bez obzira kad je kupio ili novi proizvod….

Tako to mi.


Pozdrav za sve

Deki MANHATTAN

P.S pojavicemo se sledece nedelje tamo na spisku mesta gde kupiti APPLE videces

Profile
 
Posted: 04 February 2012 05:59 AM   [ # 14 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Joj, mrzi me da ponavljam ko papagaj po 100ti put na forumu koja je prica sa garancijom.

Evo ovako po tabovima:
Kazes kupca ne treba da zanima…
Kupac po nasem zakonu ima pravo na dve godine.
ISTI TAJ zakon daje appleu pravo da se provlaci sa godinu dana, iako nije tako zamisljeno.
Apple nije jedini koji koristi to pravo.
To je razlog zasto apple i appleovi autorizovani prodavci dileri i serviseri ne daju dve, vec jednu godinu.

Kako je za ostale, to vec ne znam, ali odgovor sluzbi zaduzenih za ovo je bio jednoj mojoj musteriji: cekamo odluku na nivou EU (posto je to EU zakon); i tek tada cemo da delamo.

Tako da ta prica ‘zovi inspekciju i dobices sta god da zelis’, ne pije vodu. 😉

Videces uostalom ubrzo i sam.

Profile
 
Posted: 04 February 2012 01:14 PM   [ # 15 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  399
Joined  2009-02-25

O tome sam ja pisao. Moze istyle da daje garanciju koliku hoce ali zakon ti daje 2 godine!
Sve sto sam ja napisao kao vlasnik firme koja prodaje APPLE i NOKIA proizvode je ono sto mi je rekla trzisna ispektorka….

A da ne pricam o mojim iskustvima kada su me zvali direkt iz Privredne komore i to bas dela koji se tice zastite potrosaca..

Istina je da trzisna isnpekcija ima mnogo manje nadleznosti za ovakve slucajeve ali zato postoje agencije koje zaista stite potrosace….

Ja lepo vratio pare zeni koja je normalno resila da ne popravlja mobilni koji je star 4 meseca, ja odneo u servis, servis dao izvestaj da klijent nije kriv sto telefon ne radi..
Telefon sam zajedno sa servisnim izvestajem vratio uvozniku, on meni vratio lovu na racun firme i ne vidim zasto uopste problemi nastajumkad moze i tako..

zato i dalje mislim da zbog neupucenosti kupaca u novi zakon o zastiti potrosaca , prodavci i servisi mogu tako da se ponasalju..

Profile
 
 1 2 > 
1 of 2