Ajde da i ja kažem neku pošto sam ajStajl i servis RABIM dosta.
Dok sam imao onog mog jaMacana od dvaesičetiri inča, 6 puta koliko se sjećam je mijenjan displej. Svaki put je to bilo u dogovoru sa Nemanjom dok je radio u ajStajlu, a onda i sa Milošem koji još radi u ajStajlu - dakle sa samim serviserima. Nemanja je bio malo tvrđi za dogovor, jer ako mu ne odneseš papire - ništa ne može. Miloš je malo mekaniji i fleksibilniji za dogovor. Da li je stvar sa serviserima bila do mene ili su oni jednostavno različti ljudi - nije toliko ni bitno. Meni je bilo bitno da riješim svoj problem - zamijenim displej u garanciji. I to sam i obavljao.
Obzirom da smatram sam više puta bio gore nego neko drugi, da sam nosio mašinu na dijagnostiku kvara (displej) i provodio gore neko vrijeme sa Milošem, smatram da mogu da kažem neku koja je u suprotnosti za gore navedenim iskustvima - uvijek sam se dogovorio onako kako je meni odgovaralo, uvijek sam završio svoj posao onako kako je meni odgovaralo i uvijek i za sve sam uspio da se dogovorim. Nikad, ali nikad, nisam uspio da ne završim svoje. I kad mi je odgovaralo, i kako mi je odgovaralo u i vremenskom okviru koji mi je odgovarao. Ali, možda bitna stvar - ja sam bio otvoren za dogovor i pristajao sam i da pričekam koji dan ili možda i čtavu sedmicu da bi posao bio završen onako kako odgovara obadvjema stranama (znam, pleonazam).
Posljednji put sam bio prije neki dan da mi Miloš ubaci optibay sa SSD-em, jer je mašina nova, u garanciji. Opis iz njihovog dijela gdje je servis: svaki dio je upakovan u svoju kutiju i na svakoj kutiji je napisano šta je unutra, za koga je i da li je u garanciji mašina ili nije. Dalje, sve je složeno i sve mašine imaju na sebi svoju pripadajuću dijagnostičku dokumentaciju sa reversom od vlasnika pri ostavljanju mašine. Istina je da nemaju antistatik sto, tj. podlogu, ali nije toliko presudno.
A sad, bitna informacija - u prošli četvrtak kada sam bio, Miloš mi reče da su u opštem haosu pošto im ja stigla roba za servis (takozvani dijelovi) koje čekaju 2.5 mjeseca. Dakle, ajStajl je naručo dijelove za servis i čekao ih 2.5 mjeseca! A onda je kukao 5 minuta kako Slovenci naručuju i dobijaju dijelove DAN ZA DAN!
Dakle, očgledno je da problem NIJE do ajStajla, već na nekom drugom mjestu, na nekoj drugoj instanci. Slovenci naručuju i dobijaju dijelove iz centralnog evropskog magacina u Holandiji, a ajStajl iz lokalnog magacina u Mađarskoj. Moguće je svašta nešto šta, kako i zašto, ali u to neću da ulazim.
E, sad, da ne bude kako samo ajStajl ne valja, iskustvo moje sa kupovinom moj jaMacana dvaesčetvorke - uplaćen po predračunu, ČEKAN 52 DANA i konačno onda dobijen. Za tih 52 dana nijednu jedinu informaciju nisam dobio kada će stići mašina. Zvao sam i pisao emajle ne znam ni ja koliko puta i odgovor je uvijek bio isti - ne znamo, čekamo da mašina stigne u magacin u Mađarsku, pa ćemo onda okvirno znati kada će doći, jer razvoz robe ide jednom sedmično i ako je kamion sa robom iz magacina iz Mađarske bio juče, čekaš 7 dana… Ovo je iskustvo iz prvog APR kod nas - Galerija 12.
Prema tome, očgledno je da nije problem sa ajStajlom što se tiče servisa baš toliki.
Da, sramota je da je protok i razmjena informacija između trgovine u Ušću i samog servisa, takođe u Ušću - nikakav.
Da, sramota je da se ne javljaju vlasnicima mašina sa stanjem popravke njihove mašine. Ali, šta da kažu? Pa dijelove su sad čekali 2.5 mjeseca. Dakle, da bi se obzvali svi kojima mašine stoje na servisu, treba jedan čovjek da sjedi i telefonira svakih sedam dana da kaže da dijelovi nisu stigli. A obzirom da su mašine u garanciji ne mogu da stave ništa osim onoga što im Apple pošalje.
Da, sramota je da se bilo koja mašina vrati iz servisa izgrebana. Na to niko ništa ne može da kaže, jer su sve Apple mašine papreno plaćene. Zašto je to tako - su svakom slučaju treba provjeriti sa servisom…
Na kraju, rekao bih samo da pola ‘posla i problema’ zavisi i od nas samih. Tek druga polovina od ajStajla ili bilo kog drugog ovlašćenog servisa.
Pitanje za Marka iz Macole - ko je taj Miloš, kako se preziva i gdje radi što servisira mašine u Macoli i ima ACMT sertifikat za servis? Takođe, odakle mu isti?
Ne znam koliko vas zna koji su uslovi za ACMT sertifikaciju, ali ako kažem da su uslovi rigorozni za dobijanja sertifikata (ili da radiš u Apple-u ili njegovim ‘ćerka firmama’, poput ajStajla ili da imaš firmu koja ima preko 250 mašina koje su u garanciji i ima potpisan ugovor sa Apple-om o održavanju i garanciji); trebam da li da napominjem da ne postoji drugi načn za dobijanje ACMT sertifikata? Znam zato što sam čeprkao po Apple-ovom sajtu interesujući se za sebe.
Pozdrav.
Djole