< 1 2 3
3 of 3
Užasno iskustvo u iStyleu
Posted: 06 February 2012 10:29 AM   [ # 31 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

Ajde da i ja kažem neku pošto sam ajStajl i servis RABIM dosta.

Dok sam imao onog mog jaMacana od dvaesičetiri inča, 6 puta koliko se sjećam je mijenjan displej. Svaki put je to bilo u dogovoru sa Nemanjom dok je radio u ajStajlu, a onda i sa Milošem koji još radi u ajStajlu - dakle sa samim serviserima. Nemanja je bio malo tvrđi za dogovor, jer ako mu ne odneseš papire - ništa ne može. Miloš je malo mekaniji i fleksibilniji za dogovor. Da li je stvar sa serviserima bila do mene ili su oni jednostavno različti ljudi - nije toliko ni bitno. Meni je bilo bitno da riješim svoj problem - zamijenim displej u garanciji. I to sam i obavljao.

Obzirom da smatram sam više puta bio gore nego neko drugi, da sam nosio mašinu na dijagnostiku kvara (displej) i provodio gore neko vrijeme sa Milošem, smatram da mogu da kažem neku koja je u suprotnosti za gore navedenim iskustvima - uvijek sam se dogovorio onako kako je meni odgovaralo, uvijek sam završio svoj posao onako kako je meni odgovaralo i uvijek i za sve sam uspio da se dogovorim. Nikad, ali nikad, nisam uspio da ne završim svoje. I kad mi je odgovaralo, i kako mi je odgovaralo u i vremenskom okviru koji mi je odgovarao. Ali, možda bitna stvar - ja sam bio otvoren za dogovor i pristajao sam i da pričekam koji dan ili možda i čtavu sedmicu da bi posao bio završen onako kako odgovara obadvjema stranama (znam, pleonazam).

Posljednji put sam bio prije neki dan da mi Miloš ubaci optibay sa SSD-em, jer je mašina nova, u garanciji. Opis iz njihovog dijela gdje je servis: svaki dio je upakovan u svoju kutiju i na svakoj kutiji je napisano šta je unutra, za koga je i da li je u garanciji mašina ili nije. Dalje, sve je složeno i sve mašine imaju na sebi svoju pripadajuću dijagnostičku dokumentaciju sa reversom od vlasnika pri ostavljanju mašine. Istina je da nemaju antistatik sto, tj. podlogu, ali nije toliko presudno.

A sad, bitna informacija - u prošli četvrtak kada sam bio, Miloš mi reče da su u opštem haosu pošto im ja stigla roba za servis (takozvani dijelovi) koje čekaju 2.5 mjeseca. Dakle, ajStajl je naručo dijelove za servis i čekao ih 2.5 mjeseca! A onda je kukao 5 minuta kako Slovenci naručuju i dobijaju dijelove DAN ZA DAN!

Dakle, očgledno je da problem NIJE do ajStajla, već na nekom drugom mjestu, na nekoj drugoj instanci. Slovenci naručuju i dobijaju dijelove iz centralnog evropskog magacina u Holandiji, a ajStajl iz lokalnog magacina u Mađarskoj. Moguće je svašta nešto šta, kako i zašto, ali u to neću da ulazim.

E, sad, da ne bude kako samo ajStajl ne valja, iskustvo moje sa kupovinom moj jaMacana dvaesčetvorke - uplaćen po predračunu, ČEKAN 52 DANA i konačno onda dobijen. Za tih 52 dana nijednu jedinu informaciju nisam dobio kada će stići mašina. Zvao sam i pisao emajle ne znam ni ja koliko puta i odgovor je uvijek bio isti - ne znamo, čekamo da mašina stigne u magacin u Mađarsku, pa ćemo onda okvirno znati kada će doći, jer razvoz robe ide jednom sedmično i ako je kamion sa robom iz magacina iz Mađarske bio juče, čekaš 7 dana… Ovo je iskustvo iz prvog APR kod nas - Galerija 12.

Prema tome, očgledno je da nije problem sa ajStajlom što se tiče servisa baš toliki.

Da, sramota je da je protok i razmjena informacija između trgovine u Ušću i samog servisa, takođe u Ušću - nikakav.

Da, sramota je da se ne javljaju vlasnicima mašina sa stanjem popravke njihove mašine. Ali, šta da kažu? Pa dijelove su sad čekali 2.5 mjeseca. Dakle, da bi se obzvali svi kojima mašine stoje na servisu, treba jedan čovjek da sjedi i telefonira svakih sedam dana da kaže da dijelovi nisu stigli. A obzirom da su mašine u garanciji ne mogu da stave ništa osim onoga što im Apple pošalje.

Da, sramota je da se bilo koja mašina vrati iz servisa izgrebana. Na to niko ništa ne može da kaže, jer su sve Apple mašine papreno plaćene. Zašto je to tako - su svakom slučaju treba provjeriti sa servisom…


Na kraju, rekao bih samo da pola ‘posla i problema’ zavisi i od nas samih. Tek druga polovina od ajStajla ili bilo kog drugog ovlašćenog servisa.

Pitanje za Marka iz Macole - ko je taj Miloš, kako se preziva i gdje radi što servisira mašine u Macoli i ima ACMT sertifikat za servis? Takođe, odakle mu isti?

Ne znam koliko vas zna koji su uslovi za ACMT sertifikaciju, ali ako kažem da su uslovi rigorozni za dobijanja sertifikata (ili da radiš u Apple-u ili njegovim ‘ćerka firmama’, poput ajStajla ili da imaš firmu koja ima preko 250 mašina koje su u garanciji i ima potpisan ugovor sa Apple-om o održavanju i garanciji); trebam da li da napominjem da ne postoji drugi načn za dobijanje ACMT sertifikata? Znam zato što sam čeprkao po Apple-ovom sajtu interesujući se za sebe.

Pozdrav.

Djole

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 06 February 2012 12:29 PM   [ # 32 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Sto se istyle i delova tice, to je normalno za nekoga ko nije ovlasceni servis. Po svemu sudeci oni narucuju svoje delove preko madjarskog servisa istyle, a pitanje je koliko ce jos i taj servis ostati ovlascen. Morace da predju na rumuniju onda…

Sto se kvalifikacija zaposlenih u Macoli tice, navrati slobodno, da vidis sertifikate, i da ti odgovorimo na sva pitanja koja imas. 😊 Mozemo i da te uputimo na ovlascene trening centre u USA, gde su i nasi zaposleni pohadjali obuku i polagali.

Nas serviser i gazda se bave servisiranjem vec preko 30 odnostno 8 godina, po struci su diplomirani elektroinzinjeri. i pored toga imaju apple sertifikate vec vise od pet godina.

Mene zanima znas li ti sta je sve potrebno i koji su preduslovi za polaganje za ACMT?
Ako ne znas, dodji da se raspitas. 😉

Post edited by: Marko Mitranic, at: 2012/02/06 12:30

Profile
 
Posted: 06 February 2012 01:53 PM   [ # 33 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

Marko Mitranic wrote:

Sto se istyle i delova tice, to je normalno za nekoga ko nije ovlasceni servis. Po svemu sudeci oni narucuju svoje delove preko madjarskog servisa istyle, a pitanje je koliko ce jos i taj servis ostati ovlascen. Morace da predju na rumuniju onda…

Sto se kvalifikacija zaposlenih u Macoli tice, navrati slobodno, da vidis sertifikate, i da ti odgovorimo na sva pitanja koja imas. 😊 Mozemo i da te uputimo na ovlascene trening centre u USA, gde su i nasi zaposleni pohadjali obuku i polagali.

Nas serviser i gazda se bave servisiranjem vec preko 30 odnostno 8 godina, po struci su diplomirani elektroinzinjeri. i pored toga imaju apple sertifikate vec vise od pet godina.

Mene zanima znas li ti sta je sve potrebno i koji su preduslovi za polaganje za ACMT?

Ako ne znas, dodji da se raspitas. 😉


Marko, pogrešno si me razumio. Ja uopšte nisam imao bilo kakav podcjenjivački ton ili pljuvački stav po Macoli. Popa znam, upoznali smo se prije par godina, dobar drugar zna Popa zadnjih 100 godina, uzeo je MacPro prije dve godine kod njega, ja sam trebao kod Popa da uzmem svog iMac-a, ali mi je cijena bila drastično niža u Galeriji 12 (300 eura razlike, nije za bacanje priznaćeš i sam); upoznat sam sa Macolom odavno - šta radi, kako radi i sve to.

Za servis sam pitao informativno, jer znam kako može da se dođe (teško, nikako) do ACMT sertifikata (više informacija ovdje). Kada se pogleda kako se može doći do ACMT sertifikata, koji su uslovi i gdje moraš da budeš u lancu, onda te pitam ko je Miloš, jer ili radi u ajStajlu ili nije ACMT, jer je trenutno ajStajl jedini ovlašćeni ASP. Svi sertifikati se obnavljaju na godinu dana - Nemanja je otišao iz ajStajla i ako se nije zaposlio kod nekog drugog ko ima ASP status - ostao je bez sertifikata, Igor iz Galerije 12 je ostao bez sertifikata i jedini koji radi u ajStajlu sa sertifikatom je Miloš. Igor koji je radio u GlobeNet-u kod Vranića ili nema sertifikat, jer ga ni GlobeNet nije imao ili ga je dobio sad kako je prešao u ajStajl. Ima li još ko sa sertifikatom a da ne znamo za njega?

Nažalost, džaba upućivanje na trening centre u Amerikama, jer isti postoje i u jEvropi (Irska, tamo im je i fabrika, a to i sam znaš); jer ne postoji načn (za mene lično da postanem ACMT) - nikako.

Dakle, da ponovim, sve što pitam i sve što kažem je informativnog karaktera, nikako omalovažavajućeg, pljuvačkog ili podcjenjivačkog. A treba i da se zna koliko u državi uopšte imamo validnih sertifikovanih ACMT-ova, jer jedino oni mogu da vrše servis i dijagnostiku Apple mašina u garanciji.

Pozdrav.

Djole


PS: Ajde mi samo reci ako imate informaciju u Macoli, koliko košta ACMT trening kompletan, uključujući i one pred-ispite iz osnova Mac OS X-a? Fala. 😉

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 09 February 2012 02:30 AM   [ # 34 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

@djole

Napisao sam roman, ali sma ga obrisao i odustao, ono sto je meni bitno na kraju dana, je da ja radim svoj posao kako treba, i da moja firma radi svoj posao kako treba.

Uz dužno poštovanje prema tebi i tvojim afinitetima, očgledno je da treba da radiš u nekom trač magazinu.

ACMT je veoma dostupan za onoga ko ga želi, kao i sve na ovome svetu. Većina informacija koje ti želiš da dobiješ i koje misliš da znaš su APPLE NEED TO KNOW CONFIDENTAL što znač da ti nikako ih ne možeš pronaći google-ovanjem(jedino ako si pozajmio gsx od nekog svog acmt druga); sve što možeš pronaći su forumi i komentari raznih ljudi koji su daleko od informacije koju ti želiš. 

Izvini, ali tvoj post mi deluje kao policijski čas neobaveštenog tinejdžera. 

Da se vratimo na sertifikate u Srbiji, zašto bi se iko bavio prodavnicama i imenima servisera, njihovoj kvalifikaciji itd. na forumu, odakle mu pravo? 

Što se tiče Macola radnje ja odgovorno tvrdim, da je naš serviser prošao obuku i položio ispit u SAD, i najnormalnije ili tebi bliže najlegalnije poseduje taj sertifikat.

Ne želim da ulazim u raspravu i tračarenje o drugim ljudima i servisima, jer gledam svoja posla i svoju firmu ‘Macolu’. Drugi poštujem, ali nemam vremena da se bavim njima, čak šta više voleo bi da bude još više acmt-ovaca, jer konkurecija i nadmetanje su dobre stvari! 

Profile
 
Posted: 09 February 2012 10:14 AM   [ # 35 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

E, jebiga, sad ja moram da pišem roman i da objasnim sve ono što ti nisi shvatio, a ni ja nisam rekao, a moram i da te citiram da se ne bi zagubili svi zajedno.

Prvo i osnovno, sve što sam napisao je bilo samo u svjetlu toga da se razjasni ko, gdje, kad, kako i zašto može da servisira svoj Apple uređaj u garanciji. Ništa više. Ajde sad probaj da me ispratiš, ne bili svi shvatili u kakvoj se papazjaniji nalazimo i u kom šupku svemira smo mi, Apple kupci u Svrbiji.

Zvanični direktni Apple predstavnik u Srbiji - ne postoji. Ono što postoji je nekoliko Apple Premium Reseller-a (Galerija 12, iStyle, Macola - ne ulazim u to ko ima kakav status, jer je Galerija 12 valjda izgubila APR status, ...) i ovlašćenih prodavaca (Tehnomanija, CT, Gigatron, ...) i postoji predstavništvo firme koja ima sva prava za distribuciju Apple proizvoda (koje može da distribuira) a da se ne trude ni malo da korisnicima pruže više - Apcom i sve ide preko i zavisi od Hrvatske. Jel’ griješim negdje?

Dalje, samim time što Apple ne postoji direktno kod nas, očgledno je da ni sve nije idealno. Apcom je zastupnik, koji na svojim stranicama ima navedene ovlašćene servise - iStyle i Begram servis (za ove druge nikad čuo nisam).

Ti kažeš da u Srbiji ne postoji ovlašćeni servis, Apcom kaže da postoje dva. Ko je ovdje lud?


Ponavljam, opet, ja samo želim da znam ko stvarno ima pravo da mi otvara mašinu u garanciji. I, očgledno, ne želim samo ja to da znam. To žele da znaju i svi ostali na ovom forumu, barem kako vidim stanje stvari.


Marko Mitranic wrote:

@djole

Napisao sam roman, ali sma ga obrisao i odustao, ono sto je meni bitno na kraju dana, je da ja radim svoj posao kako treba, i da moja firma radi svoj posao kako treba.

Zašto? Zašto si obrisao? Da li je neko rekao da ti i Macola ne radite svoj posao kako treba? Naravno, to je jedna od bitnih stvari, kad se završi dan i podvuče crta, da možeš da se osvrneš i kažeš - sve je ok. Ja ni u jednom trenutku nisam želio da ispadne da ja tebe napadam ili da se ti osjetiš napadnutim, ako jesam iskreno izvini.


Marko Mitranic wrote:

Uz dužno poštovanje prema tebi i tvojim afinitetima, očgledno je da treba da radiš u nekom trač magazinu.

ACMT je veoma dostupan za onoga ko ga želi, kao i sve na ovome svetu. Većina informacija koje ti želiš da dobiješ i koje misliš da znaš su APPLE NEED TO KNOW CONFIDENTAL što znač da ti nikako ih ne možeš pronaći google-ovanjem (jedino ako si pozajmio gsx od nekog svog acmt druga); sve što možeš pronaći su forumi i komentari raznih ljudi koji su daleko od informacije koju ti želiš.

Izvini, ali tvoj post mi deluje kao policijski čas neobaveštenog tinejdžera.

Pa čekaj, ako ti djelujem neobavješten, zašto mi ne bi razjasnio stvari koje ne znam kad se već toliko trudiš da istakneš da ne postoji bolji od Macole? Opet, ja nemam nikakvu lošu namjeru, sem istine. O Macoli i Popu i svima koji rade u Macoli (koje znam i koje ne znam) od starta imam visoko mišljenje i teško će mi ga neko srušiti.

Ajde, kad je ACMT već veoma dostupan za onoga ko ga želi, kaži mi kako ja mogu da dobijem sertifikat i šta trebam da uradim? Ili je i to Apple Need to Know Confidential slučaj? Ne znam da li si primjetio da sam u mom posljednjem postu ostavio link ka Apple-ovom sajtu koji vodi na stranicu za ACMT, odakle se može otići na stranicu za ACMT trening gdje piše:

ACMT certification is intended for technicians employed by an Apple Authorized Service Provider (AASP) or Self Servicing Account (SSA); or for persons motivated to demonstrate their knowledge of technician-level service and support skills. For persons not employed by an AASP or SSA, attaining ACMT certification verifies skills and knowledge that may be sought by a prospective employer, such as an Apple Reseller or a self-servicing entity like a school system.

Please note that ACMT certification by itself does not authorize a technician to perform repairs on Apple products.

Da i prevedem da je ACMT namijenjen za tehničare zaposlene od strane Apple autorizovanog servisa ili Servisa za svoje potrebe (tu je ona caka da moraš da imaš u firmi više od 250 mašina u garanciji da bi mogli da te autorizuju za servis) ili za ljude koji žele da demonstriraju svoja znanja i vještine koje bi značle Apple Reseller-u ili Servisu za svoje potrebe (škole i slično); što bi možda značlo lakše dobijanje posla u Apple vodama. I još na kraju napominju da sticanje sertifikata te ne ovlašćuje da vršiš servis.

E, sad. I da položim i dobijem ACMT sertifikat, šta mi on znač kad ne mogu sa njime ništa da uradim? Ja sam gledao da polažem za ACMT ne bi li našao posao u Apple vodama, ali kad sam vidio ovo - odustao sam. Treba da se pukne love i love i da se obnavlja na godinu dana, što ništa ne znač ako ne radiš u Autorizovanom servisu da bi znanja održao na nivou i da bi, jel’te, imao životne koristi od toga. Zato sam te pitao koliko to sve košta… Našao sam - 1500 eura za 4 dana i sve SW i HW ispite i rad sa GSX-om i sve…

Da li ti moja pitanja djeluju glupo možda? Ne znam zašto kvalifikacija policije i tinejdžerstva… Sa čme sam ja to tebe tako uvrijedio da ti mene spuštaš ovako?


Marko Mitranic wrote:

Da se vratimo na sertifikate u Srbiji, zašto bi se iko bavio prodavnicama i imenima servisera, njihovoj kvalifikaciji itd. na forumu, odakle mu pravo?

Hoćeš da znaš odakle mi pravo? Pravo mi daje vlasništvo Apple proizvoda u garanciji. Takođe mi to pravo daje i sve i jedan dinar ili euro koji sam dao za taj Apple proizvod. Jel’ ti treba još neki možda? 😛 Smatram da svi na forumu kao registrovanoj Apple User zajednici trebamo da znamo ko su, kako su kvalifikovani i gdje rade ACMT ljudi u Srbiji. Sam status ACMT-a ti ne daje pravo servisa uređaja u garanciji i samo ta čnjenica obezvređuje sam sertifikat ako ne radiš u ovlašćenom servisu. Odatle pitanje za sertifikate, servise i sve ostalo. ‘Sutra’ kada mi istekne garancija na MBP, šta misliš gdje ću da ga nosim? Tamo gdje su stručni ljudi (imaju sertifikat); gdje mogu da se dogovorim oko servisa i gdje to mogu da završim u što kraćem roku. Samo tako. Nikako drugačje.

Zato je bitno da se zna ko je i kakav servis(er) i ko na šta ima pravo. Tu je sad bitno ono gore sa Apcom-om i iStyle-om. Apcom kao uvoznik Apple-a za Srbiju kaže da je iStyle i/ili Begram ovlašćen servis, Macola je Service Point, a ostali ne postoje. Ni kod koga od APR-ova ili običnih Reseller-a nisam vidio da ima istaknut znak za Service Point, samo u Macoli. Kako onda možeš da kažeš da iStyle nije ovlašćeni servis? Odakle sad to ispada? A nadležnost Macole za servis završava onog trenutka kada dođe mašina sa garancijom - ona mora da ide u iStyle. Ili je možda nekako drugačje? I meni je jasno zašto se Pop bori da dobije AASP status i zašto to ide tako kako ide (nikako, sporo) i podržavam to. U potpunosti.


Marko Mitranic wrote:

Što se tiče Macola radnje ja odgovorno tvrdim, da je naš serviser prošao obuku i položio ispit u SAD, i najnormalnije ili tebi bliže najlegalnije poseduje taj sertifikat.

I ja ti ništa na to rekao nisam, ni sa jednom rječju to nisam osporio. Pitao sam ko je čovjek (jer ga možda i znam, a ti to nikako ne možeš da znaš, jer se ni ti i ja ne znamo) da ako me kojim slučajem neko pita za servis da znam da ga uputim. Srtifikat je potvrda znanja i položenih ispita, ali ti on ne omogućava da radiš mašine u garanciji. To je poenta.


Marko Mitranic wrote:

Ne želim da ulazim u raspravu i tračarenje o drugim ljudima i servisima, jer gledam svoja posla i svoju firmu ‘Macolu’. Drugi poštujem, ali nemam vremena da se bavim njima, čak šta više voleo bi da bude još više acmt-ovaca, jer konkurecija i nadmetanje su dobre stvari!

Rasprava je dobra dok je konstruktivna i od iste ne treba bježati, a mislim da ti to sada radiš. Naravno, trebaš da gledaš svoj posao i svoju firmu i to je sasvim normalno, ali ne možeš da kažeš da niko drugi ne postoji. I ja bi volio da bude više AASP-ova (jer jedino tako čovjek sa ACMT-om može legalno da radi); jer to donosi boljitak svima, a naročto nama korisnicima.


Nego, da se ne bi dalje raspravljali ovako, imam danas slobodnog vremena, idem do grada, pa ću gledati da svratim do vas da se ispričamo na temu dobijanja ACMT-a.


Opet, no hard feelings, ja ne kažem da sam u pravu, ali onako kako ja vidim stvari, dosta toga je mutno i smrdi u državi Danskoj. Pardon, Svrbiji. Naravno, sve je ovo moje lično mišljenje, na koje imam pravo, kao i na svoje dupe koje nekome smrdi, a nekome ne. I naravno, ništa nije zacementirano da sam samo ja u pravu i da imam tačne informacije i da sam bezgrešan i da moj stav i moje mišljenje ne mogu da se promijene - naravno da mogu, zato i pitam da bi saznao, naučo i ispravio sebe…

Hajd’ pa polako.

Pozdrav.

Djole

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 09 February 2012 12:59 PM   [ # 36 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7586
Joined  2005-04-28

?ole, bojim se da si ti gledao pogrešne reuiremente na onom linku koji si postavio. Evo, jedno guglanje po rečenici ‘how to become apple certified macintosh technician’ rešava sve tvoje nedoumice među prva dva ili tri linka rezultata:

http://training.apple.com/certification/acmt

http://support.apple.com/kb/HT3431?viewlocale=en_US&locale=en_US

I na kraju lista trening centara u kojima možeš da se obučš:

http://support.apple.com/kb/HT3450

koliko sam ja čuo, jedino švedski i UK nude obuku na engleskom, svi ostali na lokalnim jezicima.

Ono što sam ja video svojim očma je Miloševa diploma i tu nema laži i prevare. Momak je platio iz svog džepa obuku i ispite u Njujorku, dobio diplomu, vratio se za Srbiju i dogovorio sa Popom.

Na druga pitanja ti je Marko odgovorio, no izgleda da nisi ukapirao: kod nas se oprema popravlja u garanciji samo u iStyle-u koji bi trebalo da bude Apple Service Provider. Macola nije ASP, tako da mašine koje su u garanciji prosleđuje u iStyle. To što ima ACMT-a u stalnom radnom odnosu ne znač da su ASP.

Što se drugih stvari tiče, preporučujem da ako ti nije mrsko i ‘mrzlo’ (hladno B) ) skokneš na sastanak prekosutra pa ćeš uživo saznati još nešto što baš i nije za javnost.

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 09 February 2012 04:56 PM   [ # 37 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Castor bese danas u radnji, a strasti se smirise obema stranama xD

Nego, castor imas pm

Profile
 
Posted: 10 February 2012 12:34 AM   [ # 38 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

madamov wrote:

?ole, bojim se da si ti gledao pogrešne reuiremente na onom linku koji si postavio. Evo, jedno guglanje po rečenici ‘how to become apple certified macintosh technician’ rešava sve tvoje nedoumice među prva dva ili tri linka rezultata:

http://training.apple.com/certification/acmt

http://support.apple.com/kb/HT3431?viewlocale=en_US&locale=en_US

I na kraju lista trening centara u kojima možeš da se obučš:

http://support.apple.com/kb/HT3450

koliko sam ja čuo, jedino švedski i UK nude obuku na engleskom, svi ostali na lokalnim jezicima.

Ono što sam ja video svojim očma je Miloševa diploma i tu nema laži i prevare. Momak je platio iz svog džepa obuku i ispite u Njujorku, dobio diplomu, vratio se za Srbiju i dogovorio sa Popom.

Na druga pitanja ti je Marko odgovorio, no izgleda da nisi ukapirao: kod nas se oprema popravlja u garanciji samo u iStyle-u koji bi trebalo da bude Apple Service Provider. Macola nije ASP, tako da mašine koje su u garanciji prosleđuje u iStyle. To što ima ACMT-a u stalnom radnom odnosu ne znač da su ASP.

Što se drugih stvari tiče, preporučujem da ako ti nije mrsko i ‘mrzlo’ (hladno B) ) skokneš na sastanak prekosutra pa ćeš uživo saznati još nešto što baš i nije za javnost.


Ispričah se danas sa Milošem na temu svega ovoga i ima dosta stvari tu u igri koje nisu na svom mjestu i oko kojih se vrti problem sa servisom.

A ima tu i dosta petljancije oko centara u kojima može da se vrši sertifikacija.

Sve u svemu, ja sam dobio informacije koje su me zanimale i ja zadovoljan. Vidimo se da pričamo dalje u subotu. Nadm se da će i Pop biti tamo, pa da možemo da pričamo…

Pozdrav.

Djole

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
 < 1 2 3
3 of 3