A evo šta kaže iStyle:
1. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled transporta nakon naše isporuke.
2. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilne montaže.
3. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilnog održavanja.
4. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara.
5. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.).
6. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled ishabanosti samog uredjaja.
7. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo zato što se kupac nije pridržavao proizvodjačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda.
8. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled korišćenja neodgovarajućeg potrošnog materijala.
9. Bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca.
10. Ukoliko je originalna ambalaža proizvoda nekompletna ili na bilo koj načn I u bilo kojoj meri oštećena.
11. Ukoliko je proizvod vraćen bez kompletne dokumentacije koja dolazi sa proizvodom u originalnom pakovanju.
12. PRAVO NA GARANCIJU KUPAC GUBI I U SLUČAJU NEOVLAŠ?ENOG POPRAVLJANJA URE?AJA KAO I POPRAVLJANJEM OD STRANE TRE?EG LICA KOJE NIJE OVLAŠ?ENO OD STRANE PROIZVO?AČA.
A ovde imam pitanje kada važi garancija ???