fl45h wrote:
Drago mi je da ste se i zvanicno ukljucili. Ja cu pozeleti dobrodoslicu od ove zajednice, nisam zvanicno lice, vec aktivan clan.
Moze i par pitanja za pocetak, licno ja ih postavljam mozda neki od clanova imaju ili ce ih imati u buduce pa je zanimljivo da cujemo odgovor.
1. U slucaju tzv. ‘problema sa prasinom’ kod iMac racunara - vecine modela, kakva je tacno procedura u iStyle-u?
2. U slucaju ‘spill damage’ kad korisnik donese racunar na detekciju/dijagnostiku/preporuku resenja, koja je procedura? Da li vas servis testira ispravnost odgovarajucih komponenti i nudi zamenu neispravnih, ili se samo detektuje ‘spill damage/water damage’ i predlaze zamena svih moguce ostecenih komponenti?
3. Kako stoji situacija sa razresavanjem servisa za ‘Apple Care’ uredjaje u smislu prioriteta, zamena ‘no question asked’ itd…malo je uopsteno pitanje, ali moze i prosireni odgovor 😊
4. Koja je procedura za zvanicne replacement, recall komponente/uredjaje, koje Apple zvanicno menja?
Toliko za sad, hvala unapred,
Nikola
Pozdrav,
Krenuću odmah sa odgovorima po stavkama kako su navedene:
1. iStyle radi po ASP proceduri, a ona je:
Računar mora da se donese u prostorije servisa gde ostaje dok ne stigne zamenski display. Po obavljanju zamene i provere da sve radi kako treba, kupac se kontaktira da preuzme svoj računar.
Ukoliko je uređaj u garanciji, insistiramo da računar ostane kod nas, jer ako dođe do oštećenja ekrana dok ne stigne deo, Apple neće prihvatiti zamenu u garantnom roku i naplatiće display.
Ukoliko kupac ne želi da ostavi računar onda zahtevao uplatu depozita u vrednosti rezervnog dela i isti raj depozit vraćamo kada se cela procedura završi kako treba.
Ukoliko je uređaj van garancije, mora se izvršiti uplata zamenskog dela i tek po evidentiranoj uplati se poručuje deo.
Naravno kupac nije dužan da ostavi računar u servisu jer je već platio deo i rizik ne postoji.
2. U ovom slučaju računar se prvo otvara i proverava se da li ima aktivirane liquid spill-ove.
Rastavljaju se na delove i ostavlja da se suši minimum jedan dan.
Nakon toga, sklapa se i pokušamo da ga upalimo. Ukoliko može da se uključ pristupamo dijagnostici i utvrđujemo o kakvoj šteti je reč.
Ukoliko računar ne može da se upali, mora da se poruč matična ploča uz obavezno skretanje pažnje kupcu da postoji velika verovatnoća da se naknadno utvrdi da još nešto ne funkcioniše i u takvim slučajevima uglavnom ne savetujemo popravak.
Postoji i treća opcija, da i pored prosute tečnosti nema aktiviranih liquid spill-ova i ako je uređaj u garanciji normalno se reklamira.
3. Apple Care se ne razlikuje previše od Apple jednogodišnje globalne garancije.
Kada ukucamo SN računara u GSX vidimo koliko je još u garanciji.
Ukoliko se dogodi da kupac ima Apple care, a na GSX-u to nije tako, onda je potrebna potvrda o kupovini Apple Care-a, taj račun se skenira i uploaduje Apple agentu koji onda verifikuje da je računar pod garancijom.
Ista procedura je i kada je računar kupljen u Srbiji gde je garancija dve godine.
U drugoj godini garancije, na GSX-u stoji da je računar Van garancije. Uploaduje se račun koji potvrđuje da je u garanciji i to je to.
4. Što se tiče replacement procedure, čm se unese SN sa leve strane crvenim slovima se prikaže da taj računar ima pravo na zamenu, par klikova i zamenski deo je poručen.
Za sve ostale informacije stojim Vam na raspolaganju.