1 2 > 
1 of 2
Upoznavanje
Posted: 02 November 2012 11:26 AM
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

Pozdrav svim forumašima,

Moje ime je Miroslav Petrović i zaposlen sam u iStyle Servisu kao Service Manager od 01.10.2012 godine.

Pre toga proveo sam skoro dve godine u iStyle Stores, Apple Premium Reseller-u, a

sa apple uređajima imam kontakt od 2006

Pošto je Mac Serbia prepoznat kao najbitniji forum za koriniske apple uređaja,

vidim potrebu da i iStyle Service bude zastupljen na njemu kroz odgovorno lice.

Prolaskom kroz razne teme, primetio sam niz netačnih, neistinitih, a slobodno

mogu reći i zlonamernih komentara u vezi Autorizovanog Apple Servisa.

Cilj mi nije da te sve informacije demantuje, nemam vremena za tako nešto, ali

planiram da se posvetim ovom forumu, i rado ću Vam odgovoriti na sve nedoumice,

kritike, pohvale, žalbe koje od danas pa na dalje budete imali u vezi zvanične

procedure u Apple Servisu.

S poštovanjem

Miroslav Petrovic
Service Manager
.(JavaScript must be enabled to view this email address)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)

Profile
 
Posted: 02 November 2012 04:17 PM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  2279
Joined  2010-04-06

Drago mi je da ste se i zvanicno ukljucili. Ja cu pozeleti dobrodoslicu od ove zajednice, nisam zvanicno lice, vec aktivan clan.
Moze i par pitanja za pocetak, licno ja ih postavljam mozda neki od clanova imaju ili ce ih imati u buduce pa je zanimljivo da cujemo odgovor.

1. U slucaju tzv. ‘problema sa prasinom’ kod iMac racunara - vecine modela, kakva je tacno procedura u iStyle-u?

2. U slucaju ‘spill damage’ kad korisnik donese racunar na detekciju/dijagnostiku/preporuku resenja, koja je procedura? Da li vas servis testira ispravnost odgovarajucih komponenti i nudi zamenu neispravnih, ili se samo detektuje ‘spill damage/water damage’  i predlaze zamena svih moguce ostecenih komponenti?

3. Kako stoji situacija sa razresavanjem servisa za ‘Apple Care’ uredjaje u smislu prioriteta, zamena ‘no question asked’ itd…malo je uopsteno pitanje, ali moze i prosireni odgovor 😊

4. Koja je procedura za zvanicne replacement, recall komponente/uredjaje, koje Apple zvanicno menja?

Toliko za sad, hvala unapred,

Nikola

 Signature 

 http://www.idoktor.biz Servis i prodaja Apple uredjaja u Novom Sadu 

Profile
 
Posted: 02 November 2012 04:26 PM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7586
Joined  2005-04-28

Mene zanima samo jedno: gde si, kada i kako došao do diplome ACT-a?

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 02 November 2012 05:40 PM   [ # 3 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

fl45h wrote:

Drago mi je da ste se i zvanicno ukljucili. Ja cu pozeleti dobrodoslicu od ove zajednice, nisam zvanicno lice, vec aktivan clan.
Moze i par pitanja za pocetak, licno ja ih postavljam mozda neki od clanova imaju ili ce ih imati u buduce pa je zanimljivo da cujemo odgovor.

1. U slucaju tzv. ‘problema sa prasinom’ kod iMac racunara - vecine modela, kakva je tacno procedura u iStyle-u?

2. U slucaju ‘spill damage’ kad korisnik donese racunar na detekciju/dijagnostiku/preporuku resenja, koja je procedura? Da li vas servis testira ispravnost odgovarajucih komponenti i nudi zamenu neispravnih, ili se samo detektuje ‘spill damage/water damage’  i predlaze zamena svih moguce ostecenih komponenti?

3. Kako stoji situacija sa razresavanjem servisa za ‘Apple Care’ uredjaje u smislu prioriteta, zamena ‘no question asked’ itd…malo je uopsteno pitanje, ali moze i prosireni odgovor 😊

4. Koja je procedura za zvanicne replacement, recall komponente/uredjaje, koje Apple zvanicno menja?

Toliko za sad, hvala unapred,

Nikola

Pozdrav,

Krenuću odmah sa odgovorima po stavkama kako su navedene:

1. iStyle radi po ASP proceduri, a ona je:
Računar mora da se donese u prostorije servisa gde ostaje dok ne stigne zamenski display. Po obavljanju zamene i provere da sve radi kako treba, kupac se kontaktira da preuzme svoj računar.

Ukoliko je uređaj u garanciji, insistiramo da računar ostane kod nas, jer ako dođe do oštećenja ekrana dok ne stigne deo, Apple neće prihvatiti zamenu u garantnom roku i naplatiće display.

Ukoliko kupac ne želi da ostavi računar onda zahtevao uplatu depozita u vrednosti rezervnog dela i isti raj depozit vraćamo kada se cela procedura završi kako treba.

Ukoliko je uređaj van garancije, mora se izvršiti uplata zamenskog dela i tek po evidentiranoj uplati se poručuje deo.

Naravno kupac nije dužan da ostavi računar u servisu jer je već platio deo i rizik ne postoji.

2. U ovom slučaju računar se prvo otvara i proverava se da li ima aktivirane liquid spill-ove.
Rastavljaju se na delove i ostavlja da se suši minimum jedan dan.
Nakon toga, sklapa se i pokušamo da ga upalimo. Ukoliko može da se uključ pristupamo dijagnostici i utvrđujemo o kakvoj šteti je reč.

Ukoliko računar ne može da se upali, mora da se poruč matična ploča uz obavezno skretanje pažnje kupcu da postoji velika verovatnoća da se naknadno utvrdi da još nešto ne funkcioniše i u takvim slučajevima uglavnom ne savetujemo popravak.

Postoji i treća opcija, da i pored prosute tečnosti nema aktiviranih liquid spill-ova i ako je uređaj u garanciji normalno se reklamira.

3. Apple Care se ne razlikuje previše od Apple jednogodišnje globalne garancije.
Kada ukucamo SN računara u GSX vidimo koliko je još u garanciji.

Ukoliko se dogodi da kupac ima Apple care, a na GSX-u to nije tako, onda je potrebna potvrda o kupovini Apple Care-a, taj račun se skenira i uploaduje Apple agentu koji onda verifikuje da je računar pod garancijom.

Ista procedura je i kada je računar kupljen u Srbiji gde je garancija dve godine.
U drugoj godini garancije, na GSX-u stoji da je računar Van garancije. Uploaduje se račun koji potvrđuje da je u garanciji i to je to.

4. Što se tiče replacement procedure, čm se unese SN sa leve strane crvenim slovima se prikaže da taj računar ima pravo na zamenu, par klikova i zamenski deo je poručen.

Za sve ostale informacije stojim Vam na raspolaganju.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 05:46 PM   [ # 4 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

madamov wrote:

Mene zanima samo jedno: gde si, kada i kako došao do diplome ACT-a?

Ja nisam, ja imam diplomu Ekonomskog fakulteta. Ja sam Service Manager i nemam

ACT, ali imam veliko iskustvo u radu sa PC i Mac računarima.

Što se tiče Igora Petkovića, priča ide još od Globneta:

Globnet je već imao servis i servisere (ne znam ko su bili ti momci ili možda devojke); on se tamo zaposlio, učo, gledao, pomagao, i nakon 5-6 meseci Globnet je aplicirao za njega i patio da polaže testove i dobio je sertifikat.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 06:31 PM   [ # 5 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

ServiceManager wrote:

madamov wrote:

Mene zanima samo jedno: gde si, kada i kako došao do diplome ACT-a?

Ja nisam, ja imam diplomu Ekonomskog fakulteta. Ja sam Service Manager i nemam

ACT, ali imam veliko iskustvo u radu sa PC i Mac računarima.

Što se tiče Igora Petkovića, priča ide još od Globneta:

Globnet je već imao servis i servisere (ne znam ko su bili ti momci ili možda devojke); on se tamo zaposlio, učo, gledao, pomagao, i nakon 5-6 meseci Globnet je aplicirao za njega i patio da polaže testove i dobio je sertifikat.

Jel ti radis popravke ili ne?

 Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile
 
Posted: 02 November 2012 07:34 PM   [ # 6 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

Ne. Ja sam zadužen da Servis normalno funkcioniše.

Primam uređaje na servis, kontaktiram kupce, objašnjavam procedure i rešavam probleme ako ih.

Ali moram da budem upoznat sa svakom popravkom, dijagnostikom, rešenjem, popravkom.

Naravno, odgovran sam za servisere i njihov rad i u svakom trenutku sam upoznat

sa svakom popravkom koja je u toku.

Naravno, imam opciju, ukoliko budem zainteresovan, da idem na obuke i polažem licence za servisera.

Međutim, pošto sam duže vreme proveo u radnji, takođe sam zadužen i za info

mail, B2B, kao i da tehnički sve funkcioniše u iStyle radnji i servisu.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 08:44 PM   [ # 7 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

A ljudi u iStyle-u koji imaju sertifikate tj. ovlasceni su za servis su:?

 Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile
 
Posted: 02 November 2012 08:46 PM   [ # 8 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

To bi bio Igor Petković, a uskoro i Miloš Mijatović.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 09:07 PM   [ # 9 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

ServiceManager wrote:

To bi bio Igor Petković, a uskoro i Miloš Mijatović.

U Apple Certified Professionals Registry vidim Milosa ali Igora nema?

 Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile
 
Posted: 02 November 2012 09:32 PM   [ # 10 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

ACP je vezan za radnju.

Svaka licencirana radnja, a među njima i iStyle mora da ima jednu osobu sa

položenim testovima i ta osoba treba da pruža podršku kupcima.

U Apple-ovim radnjama pretpostavljam da bi to bili Genius-i, ali kod nas to sve ide kroz servis.

Bez osobe sa tom licencom iStyle ne bi mogao da bude APR.

Kod nas je to Miloš, a i ta licenca ističe za 10 meseci tj. izlazi nova i moraće da polaže ponovo:

Takođe tu imaš i spisak drugih ljudi. Mislim da je jedan iz Begrama, trebalo bi da pored Popa, ima neko i iz Macole, ali to već ne znam.

Jedan momak je mislim iz firme Petošević.

Profile
 
Posted: 03 November 2012 12:00 AM   [ # 11 ]
Member
RankRankRank
Total Posts:  59
Joined  2011-11-01

http://rs.linkedin.com/pub/milos-mijatovic/20/850/664

ovde jasno piše da je čovek ovlašćen (acmt) i da to radi već 2 godine i 7 meseci?! usput poseduje i druge sertifikate i specijalnosti kao npr. mac os server administration za koji koliko sam upućen je potreban drugi sertifikat, ili se varam?

Post edited by: n1komari, at: 2012/11/03 01:11

Profile
 
Posted: 05 November 2012 11:26 AM   [ # 12 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  2279
Joined  2010-04-06

Samo cu kratko da kazem da se vase navedene procedure ne postuju, iz nekoliko slucajeva to mogu da zakljucim, ne iz jednog. Nadam se da ce vas dolazak pojacati kontrolu i provoditi procedure popravka kako bi trebalo. Dokaze za ovo sto govorim cak i posedujem ali ih ne zelim prezentirati zbog svojih klijenata koji su bili umalo osteceni. Ovo se odnosi na ‘spill damage’ i slicne probleme, gde je neko ofrljativnim metodama utvrdjivao kvar i davao punu cenu popravka, iz kog razloga to je na vama da utvrdite.

 Signature 

 http://www.idoktor.biz Servis i prodaja Apple uredjaja u Novom Sadu 

Profile
 
Posted: 05 November 2012 06:39 PM   [ # 13 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  479
Joined  2009-03-13

kada pomislim na istyle ja se uvek setim ove price:

http://www.anjastanisic.com/ako-imate-par-hiljada-evra-viska-bacite-ih-u-kantu-ili-u-istyle-svejedno-je/


stvarno ne znam koliko vremena flawless rada treba posle ovako necega ili posle nebrojano losih komentara svuda unaokolo kako bi se resetovalo misljenje o prodavnici, mada kapiram da onima koji kupuju apple zarad solitarije, mozda gresim ali nekako mislim da od njih zivite, nista od toga nije bitno :S

p.s. lepa ti je ideja o upoznavanju 😊

 Signature 

¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸>
.¸¸.·´¯`·.¸>

Profile
 
Posted: 05 November 2012 07:06 PM   [ # 14 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

I zato sam ja tu, da se takve stvari više ne bi dogadjale, nadam se 😊

Tada sam još uvek bio u radnji i iskreno, nisam upoznat da li je priča zaista takva kako što piše na blogu ili je drugačja.

Ali taj jedan slučaj ili dva ili 10 njih ne bi smeli da zasene onih 1000 koji su sjajno i u roku odrađeni.

A evo i na forumu ovde se pojavljuju ljudi koji su zadovoljni, i lepo je i to čuti, ali je za mene korisno čuti i loše stvari i ispraviti ih u narednom periodu.

Svi Vi koji ste radili na računarima, otvarali ih, menjali komponente, ne samo Mac već i PC znate koliko tu nepredviđenih stvari može da se dogodi i to ne može da se predvidi.

Bitna je načn na koji se pristupa problemu, ne treba ga odlagati i načn na koji se komunicira sa kupcima.

Profile
 
Posted: 06 November 2012 05:32 PM   [ # 15 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1880
Joined  2007-08-04

Samo se pitam da li je tajming za ‘upoznavanje’ slučajnost ili ne…

Profile
 
 1 2 > 
1 of 2
‹‹ 03.11.2012.      08.12.2012. ››