Markooo wrote:
Jedina stvar u kojoj si pogresio (posto si sam odlucio da budes PR iStyla) je ta sto zelis da ispravljas krive drine na forumu. Na forum ce ljudi doci tek kad im prekipi pa da se pozale i podele svoje misljenje, sto znaci da su prosli kroz ceo proces od slanja email-ova do zivkanja servisa svaki dan.
Opet mozda bi trebao da porazgovaras sa menadzmentom iStyla tj. Apcom-a ili koga vec drzi nemam pojma ne mogu vise da pohvatam konce, da vidis sa njima koji im je pr/marketing plan ako ga uopste imaju.
U sustini najbolji PR za iStyle je da pocne da radi kako treba jer na kraju word-of-mouth marketing je najbolji marketing koje neko preduzece moze da ima.
Pozdrav Markoooo,
Kao što sam rekao u mojoj uvodnoj reč, cilj mi nije da ispravljam krive drine, cilj mi je da pružim prave informacije.
Da je bilo nezadovoljnih, kivnih, besnih ljudi, bilo je. Biće ih i u buduće siguran sam. Ja uvek kažem da u Servis niko ne dolazi srećan.
Ali u prošlost ne mogu i ne želim da se vraćam, interesuje me samo danas i sutra i buduće vreme i da Servis, kao što si napisao, radi kako treba.
Moja cilj je da objasnim procedure i da ih se strogo pridržavam.
Ljudi će to shvatiti na pravi ili pogrešan načn i na to ni ne želim da utičem.
Samim tim, to me ne čni PR-om, čni me samo Service Managerom.