Prvo, zelim svima zdravu i uspesnu Novu godinu.
Drugo, moram da priznam da sam pomalo razocaran cinjenicom da kada sam prvi i jedini put pitao ovde nesto na forumu, a sa zeljom da mi se pomogne informacijom, niko nije odgovorio ni sa ‘ne znam’. Ipak, nada umire poslednja, pa se nekako nadam da cemo i mi poceti da se pomazemo medjusobno, jer ne zelim da se pomirim sa cinjenicom da kad god postavim neko pitanje na nekom ‘belosvetskom’ forumu (Contaxinfo.com, RoyOrbison.com…) svi se polome da mi pomognu i covek se stvarno oseti delom cele price, dok, pak ovde… No dobro, ja da pitam pa da vidimo:
Interesuje me kako da pokrenem SilverFast (SFE-6.4.2r2a) skener softver za Epson 1640SU koji sam skinuo sa sajta i za koji nalazim samo serijske brojeve po netu ali ne i usernameove, a ocigledno su mi potrebni jer ne uspevam da ga registrujem pod svojim imenom i prezimenom? Probao sam LimeWire ali sam samo nanovo skidao ceo program pa se posle ispostavilo da je ili na francuskom ili nije za Epsonov skener. Jedino sto se desi kad skeniram slajd je natpis SILVERFAST preko sredine fajla, pa sam uz pomoc BBedita trazio i takav tekst u samom programu i da ne pominjem da ga em nisam nasao em i da jesam ne bih znao kako da ga vratim nazad u svoj prvobitni oblik, tj ekstenziju a da to radi.???
Bicu zahvalan ako iko ima bilo kakvu ideju, od slucajnog posedovanja usernamea i passworda za ovo sto mi treba do informacije gde da trazim te podatke. (astalavistu sam pogledao)
ne znam.
logicno je da sto postavljas specificnija pitanja da sve manji broj ljudi moze odgovoriti na pitanje.ja imam mac sisteme tek godinu dana i mogu pomoci sa osnovnim pitanjima ali ne i sa ovim.
ako vec mozes pronaci sajt forum cija je posecenost verovatno desetak ili vise puta veca ok neka ti ljudi pomognu.
nadam se da se sada barem osecas kao deo zajednice 😊
ne znam.
logicno je da sto postavljas specificnija pitanja da sve manji broj ljudi moze odgovoriti na pitanje.ja imam mac sisteme tek godinu dana i mogu pomoci sa osnovnim pitanjima ali ne i sa ovim.
ako vec mozes pronaci sajt forum cija je posecenost verovatno desetak ili vise puta veca ok neka ti ljudi pomognu.
nadam se da se sada barem osecas kao deo zajednice 😊
Ne znam šta da ti kažem za neodgovaranje na poruku. Priznaćeš, malo je glupo da ako ne znaš odgovor na pitanje pošalješ poruku sa ‘ne znam’. Zamisli da svi to uradimo, pa imaš u temi 100 poruka od kojih nijedna ne sadrži odgovor na pitanje.
Takođe, ima nas relativno malo, registrovanih korisnika sada ima nešto malo preko 200, od toga možda nas dvadesetak aktivno, a i to s vremena na vreme, učestvuje na forumu.
‘Drugo, moram da priznam da sam pomalo razocaran cinjenicom da kada sam prvi i jedini put pitao ovde nesto na forumu, a sa zeljom da mi se pomogne informacijom, niko nije odgovorio ni sa ‘ne znam’
posto se covek ovako izrazio hteo sam da ga ispostujem 😊
E, pa drugari, ovako stoje stvari: sledeci link koji sam dobio od Milana, skinuo sam SerialBox. U njemu jesam nasao gomilu serijskih za SilverFast, ali ipak nisam uspeo da ga registrujem. Medjutim, ne samo da sam registrovao sve sto sam neregistrovano drzao po kompu, nego sam i resio problem skenera. Skinuo sam najnoviji VueScan i registrovao ga uz pomoc SerialBoxa. Nisu se poklapale verzije, ali svejedno - upalilo je! Testirao sam skener, uporedio sa originalnim Epsonovim softverom, kao i sa VueScanom koji sam vec imao i kojim nisam bio zadovoljan i voila - radi ko zmaj!
Jos jednom se zahvaljujem zajednici na podrsci i najavljujem da cu se i dalje obracati ovde za pomoc 😊
Ups, skroz se zaneo, izvinjavam se!
Al ako nesto znaci, sve sam ja to pazario samo sam pogubio racune! 😊 Salim se, naravno. Nece se ponoviti. Valjda sam toliko bio srecan sto sam resio (sto ste mi pomogli da resim) problem da mi se otelo.
Pozdrav svima.
Andrej