Win na iMac racunaru
Posted: 23 June 2015 05:13 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  8
Joined  2013-09-23

Pozdrav svima. Kupio sam iMac pre par dana i totalni sam pocetnik. Da li bi neko zeleo da mi kaze li ce biti nekih posledica ako bi instalirao (prijatelj) Win na iMac racunar?

Profile

Posted: 23 June 2015 07:58 PM   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Nema posledica, radi šta hoćeš 😊

Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile

Posted: 23 June 2015 08:24 PM   [ # 2 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  663
Joined  2008-12-09

greota na takav hardver da stavis Windoze, a jos kad vidim da nakaleme i Linux ...

a i steta zbog samog sistema

Post edited by: marelli, at: 2015/06/24 10:01

Signature 

Apple 4 life

Profile

Posted: 23 June 2015 09:50 PM   [ # 3 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  2341
Joined  2005-04-28

Који је то тачно модел iMac-а?

Signature 

🍎 Дарко Селаковић

Profile

Posted: 24 June 2015 08:21 PM   [ # 4 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  537
Joined  2008-03-04

Ako baš ne možeš bez Windowsa, onda bih ti preporučo da bolje instaliraš Parallels i da Windows teraš u virtuelnoj mašini… istovremeno onda možeš da koristiš i OS X i Windows, kao da ti je ceo Windows samo jedan od OS X programa… znač, u prozoru ili u fullscreen na virtuelnom desktopu (pa se jednim gestom prebacuješ u Windows kada hoćeš, bez potrebe da restartuješ mašinu radi prebacivanja u drugi OS kao kada se pravi ‘dual boot’) ili u ‘coherence’ režimu (da ti se Windows programi otvaraju na OS X desktopu i pojavljuju u Docku, kao da su OS X programi).