1 2 > 
1 of 2
Savet(i) za najbolji rad Leoparda
Posted: 09 October 2008 10:24 AM
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  117
Joined  2007-03-19

Pozdrav,

Evo juce instalira Leoparda, dadoh citavih 11.690din. + ptt za njega, ali neka 😊

E sad, posto sam relativno pocetnik u svetu Macintosh-a, treba mi par saveta kako bi moj racunar radio sto bolje…

Kao npr. sto na XP-u ima Defregmentacija diska, Disk Clean UP, pa brdo onih programa za ciscenje registara i sl. jel postoji tako nesto i za Mac?

Do sada sam radio ono Verify Disk Permissions i Repair Disk Permissions, mada verujem da ima jos nesto sto bi podstaklo moj komp da bolje radi…

Unapred zahvalan!

Profile

Posted: 09 October 2008 10:38 AM   [ # 1 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

Za početak, nema fragmentacije i defragmentacije diska - dakle, zaboravi na to.

Sve ostale stvari su već podešene na sistemskom nivou, tako da automatika se brine da ti sistem bude u optimalnom stanju. Na dnevnom, sedmičnom i mjesečnom nivou.

Imaš Onyx koji ti doušta da tu automatiku pustiš ručno.

I to ti je to…

Pozdrav.

Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile

Posted: 09 October 2008 11:08 AM   [ # 2 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  1797
Joined  2007-11-11

Uvek slobodno minimum 5 GB na hardu, i preko 1 GB RAM-a u kompu, i samo ga pusti da radi. Nikakav utility ne pokreci.

Tek ako uocis neke probleme raspitaj se sta da koristis.

Signature 

Ja hocu da pomognem

Profile

Posted: 05 February 2009 11:20 PM   [ # 3 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  1
Joined  2009-02-02

gde ste kupili leoparda ,posto i meni treba. hvala

Profile

Posted: 06 February 2009 06:00 PM   [ # 4 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

mozda ovde http://www.applecentar.co.yu/download/Cenovnikacy.pdf

ili ovde http://store.apple.co.yu/IMC-Apple-Store/WebObjects/Asto.woa/1/wo/EvlGdZ1WN8X8VpR9Z64hRw/4.9.1.16.1.0.0.1.13

Signature 

http://www.macintosh.rs

Profile