‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
10 of 12
iPhone Dev Program
Posted: 05 November 2013 11:07 PM   [ # 136 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  18
Joined  2013-11-05

ovde sam morao da kucam zemlju a da nije srbija

Profile
 
Posted: 06 November 2013 12:47 AM   [ # 137 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  16
Joined  2010-01-13

Jasno kreiras apple id, to sam davno radio, nisam znao da nas nema jos 😊

Elem, sa tim appleId treba kad verifikujes taj email sto si uneo, onda se logujes odaberes program, popunis sve za karticu i na poslednjoj strani ako je sve proslo ok, pise da ce u roku od dva radna dana poslati aktivacioni kod mailom.. Si video tu stranu ? Ja sam imao par puta da se ta stranica nije submitovala prijavio neki warning i posle sve bilo okej video sam tu success stranu… medjutim ovi u apple nisu zabelezili uopste tu registraciju, tako da sam morao ponovo… mozda je kod tebe isti slucaj..

p.s. dodao sam te na skype, pa kad se pojavis danas mogu ti pomoci ako nisi resio vec do tad

Profile
 
Posted: 06 November 2013 12:59 AM   [ # 138 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  18
Joined  2013-11-05

Ma imao acc 😊 imam stari jos od kad je izaso iphone 2g 😛 nego sam odlucio da napravim novi 😊

sve sam to proso. aktivirao acc preko maila i slicno i popunio sve moje podatke doso do dela kad ukucam broj kartice i slicno. e tu se zaglavi :( evo slika sta mi izbaci


Hvala pedji na pomoci. promenio sam zemlju svuda na hrvatsku i sad radi. sad jos samo da mi skinu pare 😊

Post edited by: lazar89nis, at: 2013/11/06 02:08

Profile
 
Posted: 04 December 2013 07:32 AM   [ # 139 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  835
Joined  2008-12-28

Isti problem sa registracijom ali nisam hteo da unosim fake zemlju. Logikom ako to radimo Apple nece nikada znati koliko ima programera ovde i bicemo kao zemlja daleko manje zanimljivi za bilo koji njihov store.

Do sada imam bar 15 pisama sa podrskom, traje vec mesec dana, poceo o problemu da brine neki ‘Senior Advisor with Apple Developer Program Support’, vec su mi o svom trosku produzavali iOS dev account dok ne resimo.

Elem obavesticu ovde kad srede (posto lici da hoce) i sta tacno treba da bi sve bilo kako treba. Za sada ne radi ali su bar svesni problema i probaju da rese. Po pismima vidim da nije namerno (tipa da su nas zakljucali kao zemlju) nego da je neki bag u pitanju.

Profile
 
Posted: 06 December 2013 03:09 PM   [ # 140 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  18
Joined  2013-11-05

extra. javi ako bude necega ili ako trebamo i mi da saljemo negde mailove. stvarno je tuzno to sto moramo da lazemo da smo iz neke druge zemlje :( em placas em lupas informacije :(

Profile
 
Posted: 06 December 2013 05:33 PM   [ # 141 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  835
Joined  2008-12-28

Javljam cim nesto saznam. Ako jos neko udari u problem mozda je dobro da kontaktira Apple i da se pozove u tekstu na moj Follow-up: 302203176 tako da tamo vide da ima vise ljudi sa istim problemom. Mada sam im pisao da ima puno programera ali da nisam siguran da su se javljali supportu.

Poslednja tisina traje skoro nedelju dana mada ne brinem posto produzavaju pretplatu za po nedelju dana dok ne rese.

Prvo je bilo da mi u apple ID stoji ‘Yugoslavia’ pa da to pravi problem (kao sto i stoji). Pa su onda trazili da promenim na Srbiju. Pa se ispostavilo da u spisku vise nema Yugoslavije ali da nisu dodali Srbiju pa ne moze nista da se promeni bez njih. Pa se onda javio taj sef da kaze da misli kako apple id zemlja nema nikakve veze nego da probam da platim (sto naravno ne moze). Do sada sam slao dve sesije quick time filma sta mi se desava plus screenshotove. Ukatko za sada je povuci potegni, vidim da prvi put cuju za problem ali i dalje lici da imaju dobru volju da rese.

Naravno javljam cim nesto saznam zvanicno.

Profile
 
Posted: 09 December 2013 03:02 PM   [ # 142 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  231
Joined  2007-02-20

U čemu tačno problem? Ja sam pre mesečak i nešto dana produžio iOS program sa tri klika. Sve je prošlo glatko uključujući uplatu.

Profile
 
Posted: 09 December 2013 11:50 PM   [ # 143 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  835
Joined  2008-12-28

ivicam wrote:

U čemu tačno problem? Ja sam pre mesečak i nešto dana produžio iOS program sa tri klika. Sve je prošlo glatko uključujući uplatu.

Na kraju uplate bude poruka da je doslo do greske i da se kontaktira support. I meni je prosle godine islo glatko a sada su nesto pokvarili jer vidim da se ne desava samo meni.

Elem sad sam dobio odgovor, problem je stigao do senior advisera koji proba da resi nogama: ladno mi je poslao onaj payment form koji se koristio do pre dve godine, koji mora da se odstampa, popuni i faxuje.

Platicu im na taj nacin ali to svakako nije resenje, pocev od toga gde da trazim fax u 2013 godini. Zamolio sam ga da nastavimo debagovanje jer nije nista od toga sto je napisao u mailu (dao je par potencijalnih uzroka a po tome sto pise vidim da se bas nije zainteresovao za moje pismo). Ako stigne nesto novo obavestavacu.

Vrlo je moguce da si upao u poslednji voz kad je placanje radilo kako treba, ja sam otprilike nedelju zatim pokusao i nije islo.

Profile
 
Posted: 09 January 2014 12:08 AM   [ # 144 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  207
Joined  2005-09-15

Da li ima nekih novosti po ovom pitanju?

Sada pokušavam da napravim neki novi account i isto mi se ovo dešava…

P.S. Kontaktirao sam ih i pomenuo Follow-up: 302203176, nakon toga još jedan mail, ali još nikakav odgovor nisam dobio.

Post edited by: tadija, at: 2014/01/10 22:09

Profile
 
Posted: 10 January 2014 10:49 PM   [ # 145 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  835
Joined  2008-12-28

tadija wrote:

Da li ima nekih novosti po ovom pitanju?

Sada pokušavam da napravim neki novi account i isto mi se ovo dešava…

P.S. Kontaktirao sam ih i pomenuo Follow-up: 302203176, nakon toga još jedan mail, ali još nikakav odgovor nisam dobio.<br><br>Post edited by: tadija, at: 2014/01/10 22:09

Sto se mene tice potpuni poraz: posle dva meseca dopisivanja jedino sto su uradili je da mi posalju onaj PDF form (koji se koristio pre dve godine); da ga popunim i faxujem. To sam danas i uradio i vec u toku dana su skinuli novce / produzili za godinu dana.

Fora sa tim formom je sto on vise ne postoji na Apple sajtu, u okviru placanja, nego bas mora da se kontaktira Apple. Sto je mozda i dobro da vide da ovde ima vise ljudi sa istim problemom.

Nikakva kolicina ubedjivanja ‘alo ljudi gde da nadjem fax u 2014’ nije pomogla. Nudio sam da sve popunim, skeniram i saljem mailom ali ne, oni bas traze fax. Njihova teorija je da ovo platim faxom a oni ce nadaju se da ispeglaju sve za mesec dva u sta se ne pouzdajem previse.

Nije previse komplikovano i zahtevno, OSIM sto mi je jedini fax koji radi moj stari windows laptop. Svaka mu cast sto se uopste ukljucio. I sto sve lici na veliki korak unazad.

Profile
 
Posted: 11 January 2014 01:05 AM   [ # 146 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  207
Joined  2005-09-15

Aufff…

Ja sam imao identičan problem pre neku godinu kad sam se prvi put registrovao,
ali tad nije ni postojala naša zemlja u njihovom combo boxu,
pa sam se pomirio sa tim da im na fax pošaljem tu formu zajedno sa overenom kopijom pasoša. Još tad sam se nervirao kako je sve to glupo…

Sledeći put kad sam produžavao, ista situacija, morao da šaljem formu na fax,
samo sam se tada snašao i izguglao neki free online fax sender i poslao im scan, tako da eto neka to ostane kao hint nekome kome ponovo tako nešto zatreba… 😊

Sada sam dobio na mail neki novi follow-up broj kao znak da će pozabaviti mojim problemom, ali verovatno ću doći dokle i ti pa ću im poslati tu jebenu formu na fax.

Verovatno ćemo morati ovako sve dok neki mobilni operater ne uzme iphone zvanično za Srbiju, pa i nama uvedu itunes i app store zvanično i time zaključe sa svim državama na svetu koje to već imaju.

Enivej, hvala za info i pozdrav!

Profile
 
Posted: 05 February 2014 12:00 PM   [ # 147 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  1
Joined  2014-02-05

Cao ljudi,

Imam problem vezan za kupovinu apple dev accounta ( iOS ) , pa sam pomislio da neko od vas moze da mi pomogne na osnovu sopstvenih iskustava 😊

Apple nikako nece da mi prihvati karticu, uvek mi izbaci gresku da nesto nije u redu sa podacima.

Kartica koju koristim je od Banke Inteza : Visa Electron, pa pretpostavljam da zbog kartice nece jer me nigde ne pita da unesem 3 cifre sa poledjine kartice.

Dakle, da li je neko uspeo sa karticom od Banke Inteza da napravi account ? ako jeste ako moze da mi napise koji je tip kartice u pitanju ? Kao i da li je unosio middle name prilikom registracije ?

Unapred hvala,
M.S.

Profile
 
Posted: 05 February 2014 12:47 PM   [ # 148 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  835
Joined  2008-12-28

Mislim da (vidi nekoliko postova unazad) su nas zakljucali kao zemlju i da to jos nisu ispravili.

Jedina pouzdana procedura, ako si probao placanje par puta pa nije proslo, je da kontaktiras Apple da bi ti poslali pdf payment form koji mora da se odstampa pa faxuje.

Sto vise ljudi kontaktira Apple povodom ovoga, vece su sanse da se nekad dosete pa nas opet otkljucaju.

Profile
 
Posted: 23 February 2014 03:55 PM   [ # 149 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  18
Joined  2013-11-05

ja sam recimo napravio na hrvatsku. da li sad mogu da ih kontaktiram i da mi posalju formu i da promenim da bude srbija? 😊

stvarno je zalosno to sto nemamo normalan nacin da se registrujemo iz Srbije :(

Profile
 
Posted: 04 March 2014 08:18 PM   [ # 150 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  109
Joined  2008-04-05

ja sam recimo napravio na hrvatsku. da li sad mogu da ih kontaktiram i da mi posalju formu i da promenim da bude srbija?

da li ti je proslo kao hrvatska? ja sam upravo pokusao da ih prevarim na isti nacin pa me zanima da li ce proci 😊

Profile
 
‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
10 of 12