Teško da neko može da ti kaže šta je bolje, pošto je komunikacija sa Appleom prilično nalik zidu pa neka pitanja ‘šta ako’ i ‘šta je bolje’ budu neodogoverena.
Lično sam namerno išao na to da se sve vodi na tekuću adresu u slučaju da Apple nešto hoće da šalje običnom poštom ili pak ako rade neku proveru (k’o što PayPal ume da smara) kasnije, za koju godinu.
U međuvremenu sam sve već prebacio na novu adresu (sva dokumenta); pa je sad sve na konac za ubuduće.
Moja preporuka, ako ti je želja da se baviš ovom prodajom, da kreneš u proceduru registracije barem 1 mesec pre nego proceniš da je aplikacija blizu kraja razvoja. Za mesec dana ćeš najverovatnije završiti sve, a ostaće ti od onih plaćenih godinu dana sasvim dovoljno vremena da vidiš kako posao ide.
Da moram da vidim sta cu sa tim, znam da je to birokratija. Hvala za ovaj savet oko registracija, da tako sam nesto i ja mislio. Ostaje mi da zamolim ove u banci da mi promene primary adresu 😊
Update: Probao sam da uplatim program koristeci Visa Electron a zatim i Visa Virtuon karticu Raiffeisen banke i ni jedna ne prolazi. Je l’ ima neko drugacije iskustvo?
Visa Electron ti neće nigde proći, ona je samo za plaćanja na POS terminalima i podizanje novca sa bankomata, taj njen ‘broj’ ne postoji kao pravi broj kartice.
Za Visa Virtuon ne znam, ali znam da meni već 9 godina Visa Classic Soicete Generalea radi bez ikakvih problema za sva plaćanja na internetu.
Za Visa Virtuon ne znam, ali znam da meni već 9 godina Visa Classic Soicete Generalea radi bez ikakvih problema za sva plaćanja na internetu.
Ja sam uzeo Virtuon kada se pojavila i odustao prilično brzo. Na prvih 10 mesta gde sam probao da je koristim prošla je na jednom iz prve, na još jednom posle provere, ostalo nix. Još je trajanje bilo smešnih 9 meseci. Totalno promašen koncept, po meni.
Onda sam u Unicreditu (tada HVB ) uzeo Visa Gold debit, to prolazi uvek i svuda. Naglasak na *debit*, sa posebnim računom koji uvek ima tek koji evro para preko onoga što treba. 😊
Ne znam gde si ti to probavao Virtuon - meni su za ovih 6 godina korišćenja potvrdu tražili svega nekoliko puta, a na čtavom jednom mestu nije htela da prođe porudžbina - i to zato što nije pravi on-line checkout, nego su poslovali kao ‘telephone order’.
Visu Electron sam probao jer me je tako savetovao sluzbenik banke. Uspeo sam sa njom da ulatim subscription na wsj.com iz prve bez problema recimo…
A sa virtuon-om je po recima call centra banke problem nastao jer nisu uneli tacne podatke.
Ako konacno uspem da uplatim, da li posle imam jos peripetija (tipa slanja instrukcija za placanje iz inostranstva ili tako nesto) ili se sa ovim zavrsava?
Ne znam gde si ti to probavao Virtuon - meni su za ovih 6 godina korišćenja potvrdu tražili svega nekoliko puta, a na čtavom jednom mestu nije htela da prođe porudžbina - i to zato što nije pravi on-line checkout, nego su poslovali kao ‘telephone order’.
Super za tebe 😊
Uzeo sam je čm se pojavila, koristio 2x 9meseci (uglavnom sedela i skupljala prašinu). Ko će se sad setiti gde je muka bila
Ako konacno uspem da uplatim, da li posle imam jos peripetija (tipa slanja instrukcija za placanje iz inostranstva ili tako nesto) ili se sa ovim zavrsava?
A gde ti to tačno plaćaš karticom? Nema srpskog iTunesa, što će reći da pokušavaš na nekom drugom. Good luck with that.
Ja sam lepo sledio šta mi tamo piše, poslao faxom podatke o kartici i oni posle nekog zezanja skinuli pare i to je (uglavnom) bilo to.
Ako konacno uspem da uplatim, da li posle imam jos peripetija (tipa slanja instrukcija za placanje iz inostranstva ili tako nesto) ili se sa ovim zavrsava?
A gde ti to tačno plaćaš karticom? Nema srpskog iTunesa, što će reći da pokušavaš na nekom drugom. Good luck with that.
Ja sam lepo sledio šta mi tamo piše, poslao faxom podatke o kartici i oni posle nekog zezanja skinuli pare i to je (uglavnom) bilo to.<br><br>Post edited by: aleck, at: 2010/03/03 23:30
Pogresno sam se izrazio, radim isto sto si i ti (saljem fax-om vec 3-ci put 😊))
Konacno sam uspeo da uplatim i da dobijem aktivacioni kod. Medjutim, sad mi kazu ‘Your credit card and enrollment information do not match.’ (ne znam zasto jer je sve 100% isto) i traze da im saljem licnu kartu i/ili pasos.
Meni se to isto desilo.
Ali onda sam im poslao skeniranu licnu kartu i skeniran pasos i na moje zaprepastenje poslali su mi aktivacioni kod za 2-3 dana 😊
Moram da priznam da sam im tokom cele procedure stalno slao mejlove tipa: rekli ste da cete mi se javiti za 2 dana ali eto proslo je vec 4 i nema novosti, budite ljubazni pa mi recite sta se desava… itd. 😊
update: Kazu doslo je do greske, izvinili se i pustili me bez slanja ikakvih dokumenata. 😊
100% je razlog: na ADC Member delu nema Srbije, već samo Yugoslavia, dok na iTunes Dev Program ima. Pa se podaci nisu složili i zato ti slali tu poruku. Tamo nekom Ameru države u istočnoj Evropi ne znače ništa i on samo vidi da nije isto, pa dok nije stiglo do nekog razumnijeg…
Kada sam se ja prijavljivao pre više od godinu sam im poslao mail za to, nit’ su odgovorili, nit’ su ispravili.
Inače - veljkam 😊
Sad lepo na radne zadatke pa krljaj…
Kad smo vec kod radnih zadataka.
Ja se uredno prijavio, uredno kupio Unity3D, pa onda i licencu za iPhone, uredno provali pocetne fore… napravio kontrole da se krece lik kroz 3D kao za neku pucacku igru ili avanturu ali evo vec nekoliko meseci ne radim nista na tome… 😊
Kakva su vasa iskustva?
Znam da neki aplikacija vec ima na ‘apstoru’, moze li se od toga leba najesti ili je to vise kao hobi?!