To znač da oni stvarno vide modem, jer je živa veza između tebe i njih i da je problem u nečem drugom.
Sledeći put kada ti se desi da gore sve, a ne možeš na internet, proveri koju IP adresu ima računar u tom trenutku (pretpostavljam iz prethodnog posta da je povezan direktno na modem).
Ako gore sve lampice i imaš ispravnu adresu od provajdera (adresa ne počnje sa 169.); a ne može recimo da se surfuje, probaj iz Terminala da da pinguješ naš server sa:
[code:1]
ping 87.237.201.130
[/code:1]
Komandu prekidaš sa Control-C i trebalo bi da dobiješ izlaz kao ovaj:
[code:1]
aluimac:~ madamov$ ping 87.237.201.130
PING 87.237.201.130 (87.237.201.130): 56 data bytes
64 bytes from 87.237.201.130: icmp_seq=0 ttl=47 time=41.104 ms
64 bytes from 87.237.201.130: icmp_seq=1 ttl=47 time=41.432 ms
64 bytes from 87.237.201.130: icmp_seq=2 ttl=47 time=41.257 ms
64 bytes from 87.237.201.130: icmp_seq=3 ttl=47 time=41.215 ms
^C
—- 87.237.201.130 ping statistics—-
4 packets transmitted, 4 packets received, 0% packet loss
[/code:1]
Ako ima odgovora, to znač da je problem najverovatnije u DNS-u. U tom slučaju probaj da uneseš ručno adresu DNS servera tvog provajdera u TCP/IP podešavanja.
Hajde probaj prvo ovo, pa da vidimo.
Post edited by: madamov, at: 2009/08/04 15:38