PROBLEM SA PODIZANJEM!!
Posted: 15 November 2009 11:37 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  6
Joined  2009-07-25

LEpo sam radio na mom macicu koji je star vec poprilicno neki seminarski rad.. I odjednom je poceo da bruji kao usisivac (valjda ventilator).. Ja sam malo laik za sve ovo.. To mi se desilo jednom davno i samo sam ga iskljucio, ostavio da se malo oladi i ukljucio ponovo i sve je bilo ok.. Sad nece.. Kada ga ukljucim pojavi se blue screen.. sve regularno.. Jabuka je tu.. I onda onaj krug kao loading.. I nece da podigne sistem.. Vec se ponovo oglasi cooler i to je to.. Mozda sam se nalupao gluposti ovde, izvinite ako jesam.. Ali neka neko pomogne ?? Ako je vec ovakvo nesto bilo na forumu a promaklo mi je unapred izvinite.. U piotanju je G4 MacOs 10.5.6…

Profile

Posted: 15 November 2009 11:44 PM   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Nadji butabilni diskwarior za tvoju mashinu, pa probaj da sredish sistemski hdd. Na netu ces naci sva uputstva i sve sto ti dalje bude trebalo…radio sam to davno, ali koliko me secanje sluzi, taj program je oradio rebuilding nechega na disku…
Drzi palceve da je disk fizicki ok…stara je to masina, a mozda i disk u njoj, pa ti zato kazem 😊

Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile

Posted: 16 November 2009 12:09 AM   [ # 2 ]
Newbie
Rank
Joined  2009-07-25

E hvala… sad cu da googlam.. Da..Masina je stara ali sam bas vezan za njega.. Stalno govorim kako cu da kupim nov.. Ali nikako da to uradim.. Valjda ce ovo pomoci..

Profile

Posted: 16 November 2009 08:37 PM   [ # 3 ]
Newbie
Rank
Joined  2009-07-25