Posto sam pocetnik kad je OS X u pitanju, zanimaju me neke stvari i nadam se da cu ovdje pronaci odgovore.
1.Da li ovaj sistem kao Windows, posle odredjenog vremena instaliranja programa i brisanja, usporava rad, pokretanje aplikacija - drugim rijecima treba li mu reinstalacija sistema svakih par mjeseci?
2.Da li bih trebao da koristim neke programe za ciscenje ‘smeca’ i nepotrebnih fajlova , kao sto je recimo Tune Up utilities za Windows, Registry Mechanic i slicno? Ako da, koje bi mi preporucili?
3.Trenutna konfiguracija mog iMaca je:
Mac OS X Version 10.3.9 (Panther)
Processor : 1.8 Ghz PowerPC G5
Memory : 256 MB DDr SDRAMM
Graphic : GeForce FX 5200 AGP
HD : 74.41 GB
namjeravam da uzmem giga rama, i isplati li mi se da predjem na Tiger OS, ili da cekam da izadje Leopard?Da li bih trebao da uzmem bolju graficku karticu jer ce moj brat igrati World of Warcraft, ili ce sa ovom i sa
giga rama ici ok? I primjetio sam da je ova kartica AGP, a znam da za PC racunare su PCIE kartice sad aktuelne, ali da za njih treba i posebna maticna ploca, pa jeli isti slucaj sa iMAcom, ili je drugacije??
Vjerujem da su sva ova pitanja vam jako glupava, ali cete mi mnogo pomoci ako mi odgovorite…
U Appleovoj radnji (zivim u USA) su mi rekli da nije isto 512 rama na PC-u i iMACU, da MAc radi sa 512 rama kao Pc sa giga, jeli to istina? Ovdje su mnogo popularniji Macovi nego PC racunari, pa zato sebi pokusavam da kazem da naucim raditi na macu, jer sam do sada uvijek imao PC.
hvala unaprijed
1.Da li ovaj sistem kao Windows, posle odredjenog vremena instaliranja programa i brisanja, usporava rad, pokretanje aplikacija - drugim rijecima treba li mu reinstalacija sistema svakih par mjeseci?
Ne…zaboravi windows, opusti se i uzivaj u voznji..😊
2.Da li bih trebao da koristim neke programe za ciscenje ‘smeca’ i nepotrebnih fajlova , kao sto je recimo Tune Up utilities za Windows, Registry Mechanic i slicno? Ako da, koje bi mi preporucili?